شارژ بی‌ سیم در آيفون 8 دو برابر کند تر از نمونه‌ های مشابه خواهد بود!

شارژ بی‌ سیم در آيفون 8 دو برابر کند تر از نمونه‌ های مشابه خواهد بود!

شارژ بی‌ سیم در آیفون 8 بسیار کندتر از تصورمان خواهد بود.

شارژ بی‌ سیم در آیفون 8 بسیار کندتر از تصورمان خواهد بود.

با توجه به اخبار و شایعات در مورد گوشی آیفون 8، این گوشی با قابلیت شارژ وایرلس عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد شارژ بی‌سیم در این گوشی، از استاندارد 1.2 Qi كه خروجی 15 وات را فراهم می‌آورد و اصطلاحاً به Quick Charging معروف است، طبعیت نمی‌کند. در عوض آیفون 8 از نسخه پایین رده‌ی این استاندارد، با خروجی 7.5 وات استفاده می‌کند که سرعت شارژ را به‌مراتب کندتر از موارد مشابه می‌کند.

شارژ بی‌ سیم در آیفون 8

شارژ بی‌ سیم در آیفون 8

بر اساس گزارشات اپل در طراحی شارژ وایرلس اين گوشی جدید خود از چیپ ست خاصی به نام MFi استفاده خواهد کرد. استفاده از این چیپ ست یعنی آیفون 8 نمی‌تواند با شارژرهای بی‌سیم معمولی کار کند. بنابراین کاربران آیفون 8 برای استفاده از این قابلیت حتماً باید از شارژرهای اپل و یا نمونه های مورد تأییدش استفاده کنند. این یعنی کمپانی اپل علاقه‌مند ‌است محصولات خود را بیش‌ از پیش انحصاری کند.

بعلاوه بنا به گزارشات این گوشی با نمایشگری 5.8 اینچی عرضه خواهد شد. ابعاد نمایشگر نشان می‌دهد که این گوشی از باتری تقریباً 3000 میلی‌آمپری بهره خواهد برد. این یعنی شارژ کامل دستگاه به‌صورت بی‌سیم بسیار طولانی از چیزی است که انتظار می‌رود. بنابراین استفاده از شارژ بی‌سیم آیفون 8، برای افرادی که با کمبود زمان مواجه هستند، گزینه‌ی مناسبی به نظر نمی‌رسد. شاید اپل با فراهم آوردن امکان شارژ سریع از طریق کابل علاوه بر شارژ بی‌سیم، بتواند مشکل کاربران را تا حدی حل کند.

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر