مشكل اعلام مداوم نوتيفيكيشن ها در اندرويد O، قابل‌ حل است؟

مشكل اعلام مداوم نوتيفيكيشن ها در اندرويد O، قابل‌ حل است؟

 

با استفاده از یک برنامه ساده از شر اعلام مداوم نوتیفیکیشن ها در اندروید O خلاص شوید.

اندروید O، آخرین ورژن سیستم‌عامل اندروید، به‌تازگی با قابیلت های کاربردی بسیاری ازجمله نمایش اعلان برای هر برنامه کاربردی عرضه شد. نمایش اعلان برای افراد معمولی قابلیتی بسیار مفید است زیرا به کاربر اطمینان می‌دهد که از تمامی نوتیفیکیشن ها مطلع شده است؛ اما در مقابل برای افراد حرفه‌ای که از برنامه‌هایی مانند Tasker and LastPass استفاده می‌کنند که همواره در بک‌گراند هم در حال اجرا هستند، نمایش پشت سر هم اعلان ها می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. برای حل این مشکل می‌توانید از برنامه‌های Tasker و the Notification Listener plugin برای مخفی کردن نوتیفیکیشن ها استفاده کنید.

برای این کار کافی است هر دو برنامه Tasker and the Notification Listener را روی گوشی خود نصب کنید. سپس یک Tasker profile را ایمپورت (import) کنید. Tasker profile با استفاده از یکی دیگر از قابلیت‌های اندروید O، اعلان ها را برای مدت‌زمان فوق‌العاده طولانی 317098 سال، مخفی می‌کند. این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از این روش نیازی به روت ندارد.

امیدواریم گوگل در به‌روزرسانی‌های آینده این نسخه از اندروید، برای رفع این مسئله راه‌حل‌های ساده‌تری را ارائه کند. برای نمونه گزینه‌ای برای مخفی کردن اعلان برنامه در واسط کاربری قرار دهد.

شما می‌توانید برنامه Tasker را از این لینک و برنامه Notification Listener را از این لینک دانلود کنید.

منبع خبر: androidpolice


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر