اسپیکر هوشمند سامسونگ به زودی وارد بازار خواهد شد

اسپیکر هوشمند سامسونگ به زودی وارد بازار خواهد شد

اسپیکر هوشمند سامسونگ Vega نام دارد.

کاملاً قابل پیش‌بینی بود که سامسونگ اقدام به ساخت اسپیکر هوشمند کند. حال CNBC اعلام کرده که شرکت سامسونگ در حال ساخت یک اسپیکر هوشمند مانند آمازون اکو، گوگل هوم و اپل هوم پد است. 
در یک مصاحبه، DJ Koh، رئیس بخش موبایل سامسونگ گفت که اسپیکر هوشمند این شرکت در راه است. 
ماه پیش مجله‌ی وال استریت ژورنال اعلام کرد که این شرکت سازنده در حال ساخت یک اسپیکر هوشمند با استفاده از تکنولوژی دستیار صوتی Bixby سامسونگ است که چیزی شبیه به اپل سیری و گوگل اسیستنت است. این مجله گفت که نام این اسپیکر را به صورت موقتی Vega گذاشته اند. این شرکت نزدیک به یک سال است که در حال طراحی این اسپیکر است اما هنوز در مورد بسیاری از قابلیت‌ها و مشخصات به نتیجه نرسیده‌اند. 
سامسونگ نیز به تکنولوژی فرمان صوتی پیوسته است. اسپیکرهای ثابت که می‌توانید آن‌ها را در آشپزخانه یا اتاق نشیمن قرار دهید؛ پیتزا سفارش بدید، نور را کم کنید و می‌توانید همه‌ی این کار‌ها را بدون نگاه کردن به صفحه یا استفاده از دست‌هایتان انجام دهید. 
بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی معتقدند که اسپیکرها و نه گوشی‌های هوشمند به مرکز دستورات خانه‌های هوشمند تبدیل خواهد شد. انتظار می‌رود که تا سال 2020 پانزده میلیون اسپیکر هوشمند فروخته شود. 

 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر