جدید ترین نسخه واتس آپ با قابلیت حساب‌ های تجاری در راه است

جدید ترین نسخه واتس آپ با قابلیت حساب‌ های تجاری در راه است

واتس آپ در حال تست قابلیت جدید حساب‌های بیزنسی در برنامه کاربردی خود است.

امروزه  تعداد زیادی از شبکه‌های اجتماعی به‌صورت گسترده مشغول فعالیت هستند و به‌نوعی برای ادامه بقای خود و در صحنه ماندن، نیاز به ارائه قابلیت‌های جدید و کاربردی در اپلیکیشن خود دارند. یکی از این شبکه‌های اجتماعی پر طرف دار، واتس آپ است که همواره برای بهبود اپلیکیشن خود در حال تلاش است.

این بار واتس آپ در آخرین نسخه بتای اپلیکیشن خود در حال تست قابلیت ایجاد حساب برای یک بیزنس است. بنا به گزارش‌ها در حال حاضر برخی کمپانی‌ها به‌صورت آزمایشی در حال استفاده از این قابلیت هستند اما از نام این کمپانی‌ها اطلاعاتی در دست نیست.

کنار نام حساب بیزنس هایی که از طرف واتس آپ مورد تأیید هستند، یک علامت چک سبز رنگ قرار می‌گیرد تا افراد با اکانت های جعلی به‌عنوان حساب‌های بیزنسی، کاربران دیگر را مورد سو استفاده قرار ندهند. بعلاوه هنگامی‌که کاربری با یک حساب بیزنسی شروع به چت می‌کند، در یک جعبه زرد رنگ پیامی نشان داده می‌شود که مورد تأیید بودن یا نبودن آن حساب را مشخص می‌کند. بنابراین از نظر امنیتی هیچ جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد.

 مورد تأیید بودن یا نبودن حساب بيزنس

 مورد تأیید بودن یا نبودن حساب بيزنس

ازآنجایی‌که برخی بیزنس ها زمان کاری خاصی دارند، می‌توانند برای حساب بیزنسی خود هم این زمان کاری را تعیین کنند. درصورتی‌که کاربری خارج از زمان کاری آن اکانت، پیامی را ارسال کند یا تماسی با حساب برقرار کنند، به‌صورت خودکار پیامی برای او فرستاده می‌شود که این موضوع را به اطلاعش می‌رساند. البته صاحب حساب بیزنسی می‌تواند متن پیام را بسته به نیاز، کار و سلیقه خود تغییر دهد.

واتس آپ در ماه‌های اخیر تلاش‌هایی برای گسترش اپلیکیشن خود در زمینه کسب‌وکارها داشته است. برای نمونه در اوایل همین ماه این کمپانی سرویس پرداخت peer-to-peer را برای پرداخت‌های الکترونیکی و معاملات آنلاین در نسخه بتا معرفی کرد. اکنون واتس آپ برای بهبود این قابلیت هم فکرهایی کرده است و در نظر دارد امکان انتقال وجه فوق‌سریع بین دو شخص را در آینده نزدیک به اپلیکیشن خود بیفزاید.

این نکته را در نظر داشته باشید که صاحبان کسب‌وکارها برای داشتن اکانت بیزنسی نیازی به شماره و دستگاه جدیدی ندارند، بلکه می‌توانند روی همان دستگاه و با همان شماره دو اکانت مختلف، یک حساب عادی و یک حساب بیزنسی داشته باشند.

به‌محض دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد قابلیت جدید این اپلیکیشن آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر