در نمایشگاه ایفا امسال چه می گذرد؟

در نمایشگاه ایفا امسال چه می گذرد؟

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ در برلین در حال برگزاری است امسال در این نمایشگاه طیف متنوعی از محصولات از گوشی موبایل گرفته تا لوازم‌خانگی معرفی شود.

نمایشگاه بین‌المللی ایفا یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های فناوری دنیاست که همه‌ساله در برلین برگزار می‌شود. تاکنون در نمایشگاه ایفای امسال شاهد رونمایی دستگاه‌های هوشمند زیادی از تلفن‌های هوشمند تا لوازم‌خانگی بوده‌ایم. این رویداد از تاریخ هشت شهریور آغاز شده و تا دوازدهم شهریور ادامه دارد. در ادامه قصد داریم نگاهی اجمالی به برخی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که در جریان این نمایشگاه رونمایی شده‌اند داشته باشیم. با ما همراه باشید.

موتو ایکس 4 موتورولا با دوربین دوگانه و پشتیبانی از الکسا آمازون رونمایی شد

لنوو به‌عنوان مالک برند موتورولا در نمایشگاه ایفا 2017 از گوشی میان رده Moto X4 رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا پشتیبانی از الکسا آمازون است. برای ارتباط با الکسا کافی است همان‌طور که با اکو آمازون صحبت می‌کنید با الکسا نیز حرف بزنید. موتو ایکس 4 از بدنه‌ی آلومینیومی و پوشش شیشه‌ای گوریلا گلس بهره می‌برد و با دریافت استاندارد IP68 یک محصول ضدآب و ضد گردوغبار به شمار می‌رود.

این گوشی میان‌رده یک ویژگی جذاب دیگر هم دارد، ترکیب دوربین دوگانه! این گوشی به یک دوربین ۸ مگا پیکسلی واید و یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد مجهز شده و از فوکوس خودکار دوگانه بهره می‌برد.

موتو ایکس 4 موتورولا به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰، ۳ یا ۴ گیگابایتی رم، نمایشگر ۵.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.

دیگر قابلیت‌های جذاب این گوشی:

  • امکان گرفتن اسکرین شات با سه‌انگشتی زدن روی نمایشگر
  • امکان پخش هم‌زمان موسیقی از چهار اسپیکر بلوتوث

موتو ایکس 4

ال‌جی از ماشین لباس‌شویی جدید TWINWash رونمایی کرد

سری جدید ماشین‌های لباس‌شویی TWINWash ال‌جی در سایزهای مختلف در نمایشگاه بین‌المللی ایفا ۲۰۱۷ رونمایی شد. لباسشویی TWINWash ال‌جی، با دارا بودن قابلیت‌هایی مانند TrueSteam و TurboWash، مواد آلرژی‌‌زا، چروک‌ها و بوی بد لباس را از بین می‌برد.

لباسشویی ال‌جی از خشک‌کن جدیدی بهره می‌برد که با استفاده از فناوری پمپ حرارتی اینورتر، باعث می‌شود لباس‌ها با دمایی کم خشک شوند بنابراین میزان آسیب دیدن پارچه را به حداقل ممکن می‌رساند. این ماشین لباس‌شویی از دو قابلیت کاربردی Turbo Mode و Eco Mode در خشک‌کن خود بهره می‌برد، قابلیت پربازده Eco Mode در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و صدای دستگاه را کم می‌کند؛ درحالی‌که قابلیت Turbo Mode با سرعت بیشتری لباس را خشک می‌کند.

TWINWas

بلندگوی هوشمند لنوو با دستیار صوتی الکسا معرفی شد

لنوو در جریان نمایشگاه ایفا 2017 از بلندگوی هوشمند Home Assistant Pack رونمایی کرد که با دستیار دیجیتالی شرکت آمازون با نام الکسا ادغام شده است.

Home Assistant Pack، از یک بلندگو سه‌ واتی استفاده می‌کند و می‌تواند صدای کاربران را حتی از راه دور به‌واسطه دو میکرون تعبیه‌شده درون این بلندگو تشخیص دهد؛ و ازآنجایی‌که تنها ۳۰۰ گرم وزن دارد؛ می‌توان آن را به‌آسانی با خود جابه‌جا کرد.

لیست محصولاتی که با بلندگوی هوشمند جدید Home Assistant Pack شرکت لنوو سازگار هستند؛ در حال حاضر شامل تبلت‌های سری Tab 4 ازجمله Tab 4 با نمایشگر ۸ اینچی، Tab 4 با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی، Tab 4 8 Plus و درنهایت، Tab 4 10 Plus است.

کمپانی لنوو اعلام کرده است که این محصول را در مهرماه به بازار عرضه خواهد کرد.

Home-Assistant-Pack

اولین تلویزیون اولد Bang & Olufsen معرفی شد

اولین تلویزیون اولد شرکت بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) با نام بیوویژن ایکیلیپس (BeoVision Eclipse) با همکاری ال‌جی در جریان نمایشگاه ایفا رونمایی شد.

در تلویزیون‌های اولد، اولین فناوری جدید صفحه‌نمایش تلویزیون، هر پیکسل یک دیود نوری ارگانیک است که می‌تواند با دقت، روشنایی را از سیاه تا سفید کنترل کند. اولد به همراه رزولوشن 4K و HDR (دامنه‌ی دینامیکی بالا) بهترین کیفیت را در بازار ارائه می‌دهد.

این تلویزیون با دارا بودن اسپیکرهای قدرتمند عملاً به یک سینمای خانگی مجهز تبدیل شده است. این اسپیکرها مستقیماً زیر پنل صفحه‌نمایش قرار گرفته‌اند.

پنل این تلویزیون از سیستم‌عامل وب-OS که از سوی ال‌جی تأمین شده است، بهره می‌برد. وب-OS یک سیستم عامل برای تلویزیون است که منوی تلویزیون‌های کلاسیک را با برنامه‌های استریمینگ در یک منوی متحرک که از پایین حرکت می‌کند، ترکیب می‌کند و امکان دسترسی به برنامه‌هایی مانند نت‌فلیکس، آمازون و یوتیوب و همچنین سرویس‌های محلی را فراهم می‌آورد. بعلاوه با اتصال یک هارددیسک اکسترنال می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی را از طریق تیونر دوگانه ضبط کنید.

تلویزیون اولد Bang & Olufsen


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر