آپدیت اپلیکیشن آفیس 365

آپدیت اپلیکیشن آفیس 365

آپدیت اپلیکیشن آفیس 365

برنامه ی Office 365 Admin به کاربر خود که مدیریت یک بخش را بر عهده دارد امکانات متعددی می دهد.برای مثال دسترسی به اطلاعات مربوط به شبکه ها، اجازه دسترسی به لیست حساب ها در سرویس حساب ها، مدیریت لیستی از حساب ها اکانت ها در مدیر اکانت، درخواست نشانه های تصدیق از مدیریت اکانت، باز کردن سوکت های شبکه، استفاده از مدیریت انرژی و WakeLocks جهت بیدار نگه داشتن پردازشگر و جلوگیری از کم نور شدن صفحه نمایشگر، دریافت ACTION_BOOT_COMPLETED بعد از اتمام بوت شدن سیستم از طریق انتشار امواج، دسترسی به موقعیت مکانی تخمینی برگرفته از منابع موقعیت شبکه همچون دکل­های مخابراتی و Wi-Fi، دسترسی به دستورهای ارائه­کننده موقعیت مکانی، خواندن لیست تماس های کاربر، خواندن اطلاعات موجود در درایوهای سیار و ... .

این اپلیکیشن چند هفته پیش آپدیت کلی دریافت کرد و ساختار آن در بیش تر موارد به خوبی تغییر پیدا کرد. آخرین آپدیت این اپلیکیشن ورژن 2.10.0.0 بود.حالا پس از گذشت چند هفته از آپدیت بزرگ این اپلیکشین باز هم اپدیت دیگری دریافت کرده است که البته این اپدیت مختصر تر از اپدیت قبلی است.آپدیت قبلی این برنامه ویژگی بلاک و انبلاک کاربران را به ارمغان آورد.حالا اپدیت تازه ویژگی دیگری به این اپلیکیشن افزوده است یعنی: افزایش ظرفیت درخواست های پشتیبانی.همچنین بسیاری از باگ های این اپلیکیشن رفع شده است.این اپلیکیشن با دریافت این دو اپدیت اساسی بهترین و کمل ترین اپلیکشینی است که کاربرن می توانند از ان برای مدیریت حساب های کاربری در کسب و کار خود استفاده کنند.با دریافت آپدیت آخر کاربرا می توانند مدیریت و نظارت بیش تری بر حساب های ثبت شده در این برنامه داشته باشند و تنظیمات بیش تری را اعمال کنند.آپدیت قبلی ویژگی لاگین شدن افراد زیادی رابا حساب های مختلف به این اپلیکیشن افزود.آخرین اپدیت باگ های مربوط به لاگین کردن را هم رفع کرده است که طبق بسیاری از گزارش ها باعث اختلال در کاربری برخی افراد شده است.این اپدیت مدیریت کاربر را بسیار مطمئن تر و سریع تر کرده.برای دریافت این برنامه در استور ویندوز به لینک زیر مراجع کرده و اخرین ورزن این برنامه را دانلود نمایید.

 

QR-Office-365-Admin

دانلودآفیس 365

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر