با این دوربین گیف فوری ضبط کرده و چاپ كنيد!

با این دوربین گیف فوری ضبط کرده و چاپ كنيد!

دوربینی که گیف ها سه ثانیه‌ای را ضبط و فوراً نمایش می‌دهد!

تقریباً همه‌ی ما علاقه زیادی به ثبت تصاویر و خاطرات خود داریم. این روزها که گوشی‌های هوشمند در بین مردم جای خود را به‌خوبی بازکرده‌اند، عکس‌برداری راحت‌تر از قبل هم شده است؛ اما هنوز هم افرادی هستند که علاقه‌مند به استفاده از دوربین‌های دیجیتال برای عکس‌برداری هستند. یکی از علاقه‌مندی‌های بسیاری از افراد در زمینه عکس گرفتن، امکان چاپ فوری آن است. دوربین Polaroid یکی از همین دوربین‌هایی است که پس از عکس‌برداری، نسخه چاپی تصویر را ارائه می‌دهد؛ اما در مورد گیف چطور؟ چنین امکانی وجود دارد؟

برنامه‌نویس جوانی به نام Abhishek Singh، پروژه‌ای ایجاد کرده است که گیف سه ثانیه‌ای را به‌صورت فوری ایجاد و چاپ می‌کند.

این دوربین که InstaGif نام دارد، عملکردی شبیه دوربین Polaroid دارد. با این تفاوت که به‌جای چاپ عکس، یک کارتریج که شبیه به مینی کامپیوتر است تحویل می‌دهد. کارتریجی که در این دوربین استفاده شده است علاوه بر صفحه‌نمایش اصلی به مانیتور هم دارد که تصاویر را از دوربین دریافت می‌کند. در ضمن دارای باتری قابل شارژ است.

هنگامی‌که دکمه شاتر دوربین فشرده می‌شود، به مدت سه ثانیه حرکت کاربر تصویربرداری می‌شود و به‌عنوان گیف ضبط می‌شود. همان‌طور که فیلم نیاز به رندر شدن دارد، ابتدا گیف ضبط‌شده به‌آرامی نمایش داده می‌شود تا آماده شود و سپس گیف اصلی سه ثانیه‌ای به کاربر روی کارتریج نشان داده می‌شود.

اگرچه این دوربین کاربرد حرفه نداشته باشد اما می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد!

ویدیوای از این دوربین را از این لینک ببینید.

منبع خبر: digitaltrends


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر