الکسا مهارت‌ های شخص ثالث را به شما معرفی می‌کند

الکسا مهارت‌ های شخص ثالث را به شما معرفی می‌کند

قبلاً زمانی که از الکسا سوالی پرسیده می‌شد که پاسخش را نمی‌دانست به ما می‌گفت که جواب این سوال را نمی‌دانم. اما حال آمازون قابلیتی را به این دستیار صوتی هوشمند اضافه کرده که توسط آن به شما مهارت‌های شخصی ثالثی را که می‌توانید از Alexa Skill Store بیابید به شما معرفی می‌کند.

آمازون روز به روز مهارت‌های الکسا را ارتقا می‌دهد و حال قابلیتی به آن اضافه کرده که اگر پاسخ سوالی را نداند به شما مهارت‌های شخص ثالث جدید پیشنهاد می‌کند.

الکسا قدرت‌مند‌تر می‌شود

وقتی‌که شما از الکسا یک سؤال می‌پرسید که پاسخش را نمی‌داند این دستیار صوتی معمولاً با "پاسخ را نمی‌دانم" جواب شما را می‌دهد که خیلی کمکی به ما نمی‌کند. اما حال الکسا به شما مهارت‌های شخص ثالث را معرفی می‌کند که می‌توانند به شما کمک کنند.
لازم نیست که Alexa Skill Store را بگردید تا مهارتی که لازم دارید را بیابید. ازآنجایی‌که مهارت‌های بسیار زیادی در این فروشگاه موجود است یافتن یک نمونه که به درد شما بخورد برای الکسا غیرممکن بود. اما با قابلیت جدید این کار ممکن شده است.
آمازون اعلام کرده که این قابلیت جدید است اما هنوز در مرحله‌ای نیست که همه‌ی کاربران الکسا بتوانند از آن استفاده کنند. سخنگوی الکسا گفت :«فعلاً به‌صورت محدود الکسا مهارت‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند به سؤال کاربر پاسخ دهد. ما همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم که کاربران بیشتری بتوانند از این قابلیت استفاده کنند و اطلاعات موردنیاز خود را از طریق الکسا دریافت کنند.»

یک خبر برای کودکان

آمازون یک قابلیت جدید نیز برای کودکان در ایالات‌متحده منتشر کرده است. آمازون اعلام کرد که این قابلیت‌ها شامل بازی چالش باب اسفنجی و بازی‌های دیگر ازجمله Tickle Monster Game!، مسابقه‌ی تشخیص صدای حیوانات و غیره است. این شرکت همچنین اعلام کرد که هزاران برنامه‌نویس در حال ساختن مهارت‌های جدید برای الکسای مخصوص کودکان در آینده‌ی نزدیک هستند.

الکسا

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر