اندروید 8.1 در راه است

اندروید 8.1 در راه است

درحالی‌که تنها دو هفته از معرفی اندروید 8 با نام اوریو می‌گذرد، این‌طور به نظر می‌رسد که شرکت گوگل به فکر ارائه نسخه جدیدی از این سیستم‌عامل محبوب است.

پس از گذشت تقریباً دو هفته از ارائه اندروید اوریو توسط گوگل، در‌حالی‌که هنوز حتی همه‌ی دستگاه‌های پیکسل و نکسوس هم این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند و در مورد سایر گوشی‌ها هم‌ حتی زمان دریافت به‌روزرسانی دقیقاً مشخص نیست، این‌طور به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل به فکر ارائه نسخه جدیدی از سیستم‌عامل محبوب خود است. می توانید برای اطلاع از اینکه آیا گوشی شما هم از اوریو پشتیبانی می‌کند یا خیر، این مقاله را بخوانید.

بنا به گزارشات، این نسخه که به‌عنوان ورژن 8.1 سیستم‌عامل محبوب اندروید ارائه می‌شود، همان نام اوریو را خواهد داشت؛ زیرا گوگل نمی‌خواهد اعتبار برند تازه مشهور‌شده اوریو را از رونق بیندازد.

بعلاوه اگر روند عرضه نسخه قبلی این سیستم‌عامل، نوقا را هم مرور کنیم متوجه می‌شویم که اندروید 7.1 با فاصله زمانی کمی از نسخه 7 آن و با تفاوت‌های جزئی معرفی شد و گوگل از همان نام نوقا برای نسخه 7.1 این سیستم‌عامل استفاده کرد و نام تازه‌ای برای آن در نظر نگرفت. بنابراین بعید به نظر می‌رسد که شرکت گوگل به دنبال نامی تازه برای نسخه جدید این سیستم‌عامل باشد.

اندروید 7.1 سال پیش تقریباً دو ماه پس از اندروید 7 و همراه با معرفی گوشی پیکسل عرضه شد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اندروید 8.1 هم امسال در ماه اکتبر هم‌زمان با معرفی گوشی پیکسل 2، معرفی شود و پیکسل 2 اولین گوشی هوشمندی باشد که از اندروید 8.1 بهره ببرد.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمود

جمعه, 17 شهریور 1396

وقتی صدای ویندوز 8.1 اومد؛ مایکروسافت زیر انتقادات شدید رسانه ها قرار گرفت.
وقتی صدای آندروید 8.1اومد؛ همه رسانه ها دارن ارش تعریف میکنن.
هر دو شرکت برای اصلاح مشکلاتشون ورژن میزنن. ولی این کجا و آن کجا

پاسخ

ثبت نظر