SkySecure: امن سازی هاست برای سرور VMware VCenter

SkySecure: امن سازی هاست برای سرور VMware VCenter

سیستم های اسکای پرت (Skyport) خبر از موجودیت اسکای سکیور (SkySecure) داد. SkySecure یک سرور امن درجا با واسط مدیریتی مبتنی بر cloud است. اسکای سکیور از الگوهای امنیتی استفاده می کند تا به سرور برای بالابردن سرعت انجام کارها کمک کند.


یکبار که الگوی امنیتی پذیرفته شود، هرچیزی در سرور در یک فضای امن پنهان می شود که نظارت بر دسترسی سیستم، از طریق برنامه اسکای سکیور، فراهم می شود. مرکز اسکای سکیور، پرسنل فناوری اطلاعات با استفاده از ابزارهای مدیریتی برای مدیریت سرورهای درجا فراهم کرده است. مرکز اسکای سکیور، دنباله ای از خط مشی ها را آماده کرده است، بنابراین ایجاد هر تغییری به راحتی تشخیص داده می شود و میدان دیدی برای فعالیت های کاری و سرور، وجود دارد، بنابراین کارآیی و نظارت نیز به راحتی در دسترس قرار می گیرد.
اسکای سکیور، یک مولفه درجا برای راه حل امن است. یک پلت فرم محاسباتی قابل اعتماد که با قفل کردن میان افزار، مزیت¬ هایی را ایجاد می کند. به دلیل امن کردن سرور در سطح بنیادی، فکر کردن به مزیت های سازمان با اجرای پلت فرم مجازی بر روی این پلت فرم امنیتی کاملا طبیعی است. برنامه های و ماشین های مجازی اجرا شده، بر روی یک سرور اسکای سکیور، در برابر ورود نرم افزارهای مخرب محافظت می شوند. با استفاده از الگوهای برنامه های خاص در مرکز اسکای سکیور، شما می توانید یک الگوی خاص VMWare VCenter را بر روی سرور اسکای سکیور پیاده کنید.
الگوی برنامه خاص برای VMWare vCenter، شامل یک فایروال سفارشی می شود که برنامه vCenter را محافظت می کند. این روش، کار را برای پروتکل ها مانند کانال های ارتباطی، سخت می کند، تا زمانیکه دسترسی به عملکرهای هسته را که مورد نیاز است، فراهم کند که شامل درخواست هایی به اکتیو دایرکتوری، DNS، ذخیره ساز متصل به شبکه (NAS) می شود.
در طول آزمایش های متوالی این روش و آماده سازی آن برای فروش، اجرای برنامه و قابلیت اعتماد به صورت گسترده مورد آزمون قرار گرفت. دوگلاس گرلی، رئیس شرکت سیستم های اسکای پرت، می گوید: "ما وظایف سنگینی برای تیم، برای رسیدن به هدف تولید عمومی و ایجاد درآمد، تعریف کردیم. ما به طور همزمان، تست نفوذ خارجی را بر روی کل سیستم، نرم افزارها و میان افزارهای به روز شده برای سیستم های کلاینت اجرا کردیم که با اینکار به طور قابل توجهی بیش از اهداف خود حرکت کردیم."

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر