اپل در رویداد فردا از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد

اپل در رویداد فردا از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد

تنها یک روز تا آغاز بزرگترین رویداد اپل در سالن استیو جابز کوپرتینو باقی مانده است. در این رویداد قرار است یکی از جنجالی‌ترین محصولات اپل، آیفون‌ 8 معرفی شود که احتمال دارد اپل نام دیگری برای آن در نظر گرفته باشد؛ اما جز گوشی جدید، انتظار رونمایی از چه محصولاتی در این رویداد بزرگ اپل را داشته باشیم؟ در ادامه قصد داریم توضیح اجمالی درباره همه محصولاتی که پیش‌بینی می‌شود در این مراسم رونمایی شوند ارائه دهیم. با فیسیت همراه باشید.

آیفون 8

اپل در این مراسم قصد دارد از جدیدترین و جنجالی‌ترین محصول خود تاکنون، رونمایی کند. هنوز نام قطعی این گوشی مشخص نشده است اما می‌تواند یکی از نام‌های آیفون 8، آیفون X یا آیفون edition را یدک بکشد. این گوشی به صفحه‌نمایش OLED با بهره‌گیری از قابلیت True tone، دوربینی با قابلیت Portrait Lightin، دکمه پاوری هوشمند، قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی و بهره‌گیری از آخرین نسخه سیستم‌عامل iOS مجهز خواهد بود. اطلاعات کامل درباره ویژگی‌های آیفون 8 را از این لینک بخوانید. انتظار داریم این آیفون قیمت بالایی داشته باشد به‌طوری‌که نمونه دارای حافظه 64 گیگابایتی قیمتی حدود 969 دلار، آیفون 8 با حافظه 256 گیگابایتی 1069 دلار و نمونه 512 گیگابایتی 1269 دلار قیمت داشته باشد.

آیفون 7 اس و 7 اس پلاس

این دو نمونه از آیفون در اصل نمونه‌های ارتقا یافته آیفون 7 هستند و شباهت زیادی به این مدل دارند. در اصل آیفون 7 اس و 7 اس پلاس از لحاظ ظاهر از آیفون 8 الهام نگرفته‌اند و در این دو تلفن هنوز هم شاهد دکمه Home هستیم. شایعاتی در مورد پردازنده این دو گوشی وجود دارد. بر اساس این شایعات آیفون 7 اس و 7 اس پلاس از پردازنده A11 بهره‌مند خواهند بود، دقیقاً مشابه آیفون 8. اما با تمام این توضیحات نکته مثبتی که در مورد این دو گوشی وجود دارد قیمت بسیار پایین‌تر آن‌ها نسبت به آیفون 8 است.

Apple watch

مهم‌ترین ویژگی این ساعت بهره‌مندی از LTE داخلی خواهد بود. این مسئله باعث می‌شود بدون نیاز به اتصال به گوشی آیفون بتوانید از قابلیت‌هایی مانند گوش کردن به موسیقی، استفاده از نقشه، ارسال پیام و ... استفاده کنید. انتظار داریم در طراحی این اپل واچ تغییری به وجود نیامده باشد اما در مقابل پردازنده و طول عمر باتری نسبت به نمونه‌های قبلی بهبود یافته باشد. انتظار می‌رود این ساعت به واچ او اس 4 مجهز شده باشد.

Apple Tv

کمپانی اپل در این نمایشگاه از تلویزیون جدیدی با قابلیت پشتیبانی از محتوای 4K و HDR رونمایی خواهد کرد اما به نظر می‌رسد که این تلویزیون محصول خاصی نباشد زیرا تلویزیون‌هایی از این دست در بازار موجود هستند و اپل ویژگی خاصی را به این محصول اضافه نکرده است اما در هر صورت کیفیت فیلم‌ها در این تلویزیون بسیار خوب خواهد بود.

HomePod

کمپانی اپل برای اولین بار این محصول را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) معرفی کرد اما حرفی از جزییات این محصول به میان نیامد. انتظار می‌رود اپل در مراسم فردا از جزییات هوم پاد جدید خود پرده بردارد.

تاریخ عرضه آی او اس 11 و High Sierra

انتظار می‌رود پس از عرضه نسخه‌های آزمایشی iOS11 در این مراسم شاهد عرضه نسخه رسمی این سیستم‌عامل باشیم.

High Sierra، آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل مک است که به‌روزرسانی‌های کاربردی از جمله افزایش امنیت و سرعت سافاری و امکان دسته‌بندی ایمیل و تصاویر از طریق فایل‌های سیستمی را به همراه خواهد داشت.

انتظار می‌رود در این رویداد از این دو سیستم‌عامل رونمایی شود یا حداقل تاریخ عرضه آن‌ها مشخص شود.

با این همه موارد ذکرشده تنها پیش‌بینی‌هایی است كه در مورد این رویداد وجود دارد. شاید فردا شاهد محصولاتی به جز موارد ذکرشده باشیم؛ اما بعید به نظر می‌رسد زیرا مدت زیادی از نمایشگاه WWDC نمی‌گذرد و اپل زمانی برای طراحی محصول جدیدی نداشته است. با این حال تا زمان برگزاری این رویداد باید منتظر بمانیم تا سیاست اپل را ببینیم.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر