اپلیکیشن دسکتاپ گوگل درایو بهار سال آینده بسته می‌شود

اپلیکیشن دسکتاپ گوگل درایو بهار سال آینده بسته می‌شود

گوگل قصد دارد اپلیکیشن گوگل درایو را ببندد. این شرکت قصد دارد قابلیت‌های گوگل درایو را با قابلیت‌های گوگل فوتوز ادغام کرده و در قالب اپلیکیشن جدید با نام Backup and Sync منتشر کند.

گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن دسکتاپ گوگل درایو به زودی بسته خواهد شد. پشتیبانی برای ویندوز و مک در تاریخ 11 دسامبر متوقف شده و این اپلیکیشن در نهایت در تاریخ 12 مارس سال 2018 به طور کامل بسته می‌شود. 

 

پایان یک دوره

گوگل درایو یکی از قدیمی‌ترین قابلیت‌های گوگل است که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران زیادی هنوز هم از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند که از ماه اکتبر به آن‌ها هشدار داده می‌شود که اطلاعات خود را به جایی دیگر منتقل کنند. گوگل سعی دارد تا کاربران خود را راضی کند تا از یکی از جایگزین‌های آن‌ها استفاده کنند. 
ماه‌هاست که درمورد بسته شدن گوگل درایو صحبت می‌شود. اوایل امسال گوگل اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن‌های همگام‌سازی فایل‌های دسکتاپ را به یک اپلیکیشن جدید منتقل کند. 

گوگل درایو


اپلیکیشن جدید Backup and Sync رویکردی ساده برای هردو گوگل درایو و گوگل فوتوز دارد. علاوه بر جایگزینی این دو سرویس، این اپلیکیشن جدید رابط کاربری ساده‌تری دارد و می‌تواند از طریق دستگاه‌های متصل به USB بکاپ بگیرد. 

 

Backup and Sync

از ماه اکتبر، گوگل اپلیکیشن جدید Backup and Sync خود را جایگزین این دو اپلیکیشن می‌کند. این اپلیکیشن خیلی از گوگل درایو بهتر و پیشرفته‌تر است. 
توسط این اپلیکیشن می‌توانید کیفیت آپلود، قوانین برای پاک کردن عکس‌ها و میزان آپلود و دانلود را تنظیم کنید. تنظیم کیفیت آپلود همچنین می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی کمک کند. 

گوگل درایو

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر