با بهترین لپ‌تاپ‌های 4k آشنا شوید

با بهترین لپ‌تاپ‌های 4k آشنا شوید

مسلماً یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که همه ما برای خرید نمایشگر یا لپ‌تاپ به آن توجه می‌کنیم، کیفیت صفحه‌نمایش است. در حال حاضر بهترین کیفیت موجود در بازار 4k است. از آنجایی که همه روزه به تعداد بازی‌هایی که از این کیفیت پشتیبانی می‌کند افزوده می‌شود، این مسئله می‌تواند بیش‌ازپیش اهمیت پیدا می‌کند. در ادامه قصد داریم بهترین لپ‌تاپ‌های موجود با کیفیت 4k را به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

HP Spectre x360

این نوت بوک به صفحه‌نمایش فوق‌العاده با کیفیت 4k مجهز شده است. بعلاوه این لپ‌تاپ از یک باتری واقعاً بادوام بهره می‌برد که به کاربر تضمین می‌دهد که یک روز کامل شارژ در اختیار او قرار دهد. این لپ‌تاپ 4k به کارت گرافیک Nvidia 940MX و بلندگوهای فوق‌العاده عالی Bang & Olufsen مجهز شده است. نکته مثبت دیگر این لپ‌تاپ، هیبریدی بودن آن است؛ بنابراین به‌سادگی می‌توان این لپ‌تاپ را به یک تبلت 4k تبدیل کنید.

HP Spectre x360

Razer Blade Pro

این لپ‌تاپ هم از صفحه‌نمایش با کیفیت 4k و تکنولوژی G-Sync بهره می‌برد و به صفحه‌نمایش Touch و گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080 مجهز شده است. علاوه بر صفحه‌نمایش با کیفیت، این لپ‌تاپ به لطف دارا بودن کیبورد مکانیکی، جز یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ به حساب می‌آید.

Razer Blade Pro

Dell Precision 5510

این لپ‌تاپ 4k دارای صفحه‌نمایش با حاشیه‌های بسیار باریک، اس اس دی (SSD) با سرعت بسیار بالا، پردازنده اینتل و گرافیک Nvidia Quadro است. این لپ‌تاپ به لطف پردازنده و کارت گرافیک قوی، برای کار با نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و اتوکد بسیار مناسب است.

Dell Precision 5510

Asus ZenBook Pro UX501VW

و اما آخرین مورد و بهترین مورد! این لپ‌تاپ ایسوس با قابلیت‌های فوق‌العاده، بهترین انتخابی است که پیش روی کاربر قرار دارد. Asus ZenBook Pro UX501VW علاوه بر مجهز بودن به صفحه‌نمایش 4k، از درگاه قدرتمند Thunderbolt3، درگاه USB Type-C و گرافیک Nvidia 960M بهره می‌برد.

Asus ZenBook Pro UX501VW

منبع خبر: laptopmag


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

یوسف

سه‌شنبه, 16 دی 1399

ای کاش به نسبت وضعیت اقتصادی امروز ارزانترین 4k های بازار را هم معرفی میکردید

پاسخ

ثبت نظر