پایپر یک حسگر آب را در صف تولیدات امنیتی خود قرار می‌دهد.

پایپر یک حسگر آب را در صف تولیدات امنیتی خود قرار می‌دهد.

پایپر یک حسگر آب را در صف تولیدات امنیتی خود قرار می‌دهد.


با تمام نکات مثبتی که این دوربین‌ها دارند و قابلیت خارق‌العاده‌شان در کنترل خانه، اما باید اشاره کرد که تنها به کمک دوربین امنیتی نمی‌توان یک سیستم کامل امنیتی خانگی داشت. همین می‌تواند دلیل این باشد که چرا امروزهدر این زمینه حسگرها محبوب‌تر شده‌اند.
در اثر نشت آب در خانه، در صورتی که صاحب خانه به سرعت از نشت آب اطلاع یابد سریع‌تر و بهتر می‌تواند از خسارات احتمالی جلوگیری کند و وضعیت را مدیریت و کنترل کند. می‌توان گفت که به همین منظور است که حس‌گر آب طراحی و پیاده‌سازی شده است.
این حسگر آب پایپر از پروتکل استاندارد Z-Wave، برای شناسایی وضعیت و هشدار صاحبان خانه استفاده کرده است. طبق گزارشات باید گفت که این حسگر قادر است که زمانی که حتی یک میلیمتر آب در خانه باشد، آن را تشخیص دهد، هشدار دهد و اعلام خطر کند. نه تنها این حسگر قادر است پیام هشدار به دستگاه‌های تلفن همراه صاحبان خانه بفرستد بلکه کاربران قادرند با تنظیم‌کردن قوانین، قابلیت زنگ هشدار و یا ظبط ویدیو را نیز به این حسگر اضافه کنند.
اشاره به این نکته حائز اهمیت است که این حسگر برای انجام عملیات، از دو باتری ای‌ای تغذیه می‌کند. باتری ای‌ای که در واقع با نام باتری قلمی نیز شناخته می‌شود،یک سایز استاندارد برای پیل‌های گالوانی خشک است. این سایز استاندارد نخستین بار توسط مؤسسه استانداردهای ملی آمریکا تعریف گردید.
به عنوان نکته‌ی آخر باید گفت که در حال حاضر این حسگر به قیمت 39.9 دلار به فروش می‌رسد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر