هرآنچه درمورد سامسونگ گلکسی اس9 حدس می‌زنیم

هرآنچه درمورد سامسونگ گلکسی اس9 حدس می‌زنیم

هرآنچه درمورد سامسونگ گلکسی اس9 می‌دانیم.

اولین اطلاعات درمورد گلکسی اس9، گوشی جدید ساموسنگ که در نیمه‌ی اول سال 2018 منتشر می‌شود.

پردازنده‌ی این گوشی کوالکوم اسنپ‌دراگون 845 (که استاندارد گوشی‌های پرچم‌دار سال دیگر خواهد بود) و یا Exynos 9810 خواهد بود.

نرم‌افزار پلت‌فرم این گوشی اندروید 8.0 اوریو و UI آن Experience 9.0 خواهد بود. این گوشی کره‌ای اولین گوشی هوشمند پرچم‌داری است که اسکنر اثرانگشت آن روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. درضمن دوربین گلکسی اس9 دوگانه است. البته نمی‌توان درمورد آن مطمئن بود چرا که طراحان هرآنچه را که می‌خواهند تصور می‌کنند. تصور می‌شود که این گوشی بدون قاب باشد. سیستم عامل آن اندروید 8.0 و رم آن 6 گیگابایت است. این گوشی همچنین 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش فول اچ دی با نسبت ابعاد 18:9 است. درضمن یک اسکنر اثرانگشت نیز در پایین صفحه‌نمایش قرار دارد. درضمن باتری آن 3600 mAh است که برای گوشی به این نازکی و فشردگی عالی است.

سامسونگ

 

درضمن یک دوربین 18 مگاپیکسلی در پشت و دو دوربین 13 مگاپیکسلی در جلوی دوربین قرار دارد. پشت گوشی فلزی است و مستطیلی‌تر است. با توجه به این موضوع که استقبال چندانی از گوشه‌های خمیده در گوشی نشد به نظر ایده‌ی خیلی بدی هم نیست. اما این که در واقعیت این گوشی به چه شکل خواهد بود چیزی است که تا زمان انتشار این گوشی نخواهیم فهمید.

اندروید

 

سامسونگ

منبع خبر: itechfuture

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر