ماشین لباس‌شویی هوشمند بوش، بی صداترین ماشین لباس‌شویی دنیا

ماشین لباس‌شویی هوشمند بوش، بی صداترین ماشین لباس‌شویی دنیا

شرکت سازنده‌ی لوازم خانگی بوش ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن هوشمند جدید خود را معرفی کرده و ادعا می‌کند که این محصول بی صدا ترین در نوع خود است.

صدای ماشین لباس‌شویی بسیار آزاردهنده است، به خصوص اگر در آشپزخانه باشد. 
شرکت بوش می‌خواهد با ست ماشین لباس‌شویی، HomeProfessional WAY287W5 و خشک‌کن جدید و هوشمندHomeProfessional WTY887W6 خود این مشکل را حل کند. 
با تنها 44 دسیبل هنگام شست‌و‌شوی معمولی و 56 دسیبل در هنگام خشک‌سازی، بوش ادعا کرده که این ماشین لباس‌شویی بی صداترین در دنیاست. 
درضمن ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن جدید HomeProfessional دارای قابلیت توزیع خودکار پودر لباس‌شویی در مخزن و صفحه نمایش و سنسور برای نشان دادن میزان لازم آب است. لباس‌شویی و خشک کن هردو با پلت‌فرم خانه هوشمند Home Connect بوش کار می‌کنند که با اپلیکیشنی ارائه می‌شود که توسط آن می‌توان بسیاری از دستگاه‌های هوشمند بوش را مدیریت کرد. 
بوش هنوز اعلام نکرده که قیمت این ست لباس‌شویی چقدر است و چه زمانی وارد بازار می‌شود. درضمن انتظار می‌رود که لوازم خانگی هوشمند بوش با الکسا سازگار باشند. 
در کنار لباس‌شویی و خشک‌کن HomeProfessional بوش ماشین لباس‌شویی خشک‌کن WDU28540 و ماشین لباس‌شویی کوچک WUQ28440 خود را نیز معرفی کرد. 

bosch

 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رضا

یک‌شنبه, 26 شهریور 1396

سلام
فقط مساله اینه که من یه دونه ماشین لباسشویی بوش دارم اگه اوراقش کنی یعنی بخوای لوازمشو جدا جدا از شرکت سیهاوی بگیری فکر کنم حدود 20 میلیون بیشتر در بیاد چون الان یدونه سولت برق ازش خراب شده شرکت میگه 350 هزار تومان

پاسخ

ثبت نظر