مدیریت بهتر پخش صدای ویدیو در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام

مدیریت بهتر پخش صدای ویدیو در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که با هدف به اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو فعالیت دارد. یکی از ویژگی‌های آزاردهنده اینستاگرام در مورد پخش ویدیوها این است که هنگام باز کردن یک ویدیو، آن فیلم به صورت خودکار و بدون صدا نمایش داده می‌شود.

اخیراً به‌روزرسانی جدیدی با هدف رفع این مشکل برای اینستاگرام ارائه شده است. از حالا به بعد هنگامی که کاربر روی یک ویدیو ضربه می‌زند تا آن را به صورت صدادار پخش کند، تمام ویدیوها به همین صورت یعنی با صدا پخش خواهند شد و در صورتی که کاربر دوباره یک ویدیو را به حالت بی‌صدا دربیاورد، بقیه ویدیوها هم از همین قانون پیروی می‌کنند و بدون صدا پخش خواهند شد.

شاید در نگاه اول این ایده و به‌روزرسانی جدید، آن چنان مهم به نظر نرسد اما به این مسئله توجه کنید که اینستاگرام رفتار و سلیقه کاربر را با این روش موردتوجه قرار داده است. کاربری که می‌خواهد یک ویدیو را با صدا ببیند به احتمال زیاد علاقه دارد بقیه ویدیوها را هم به همین صورت ببیند.

این مسئله تنها تغییر موجود در به‌روزرسانی جدید نیست. قابلیت دیگر اضافه‌شده، در مورد استوری‌ها است. از این به بعد وضعیت صدای استوری‌های اینستاگرام با وضعیت صدای گوشی کاربر تطبیق داده می‌شود، یعنی اگر پخش صدای گوشی در حالت خاموش نباشد، استوری‌ها به صورت صدادار پخش خواهند شد.

بیش از همه این قابلیت جدید به سود کسب‌وکارها و تبلیغاتی است که در این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد زیرا صدا روی جذب کاربر تأثیر زیادی می‌گذارد و تبلیغات را مؤثرتر می‌کند. اما اگر بخواهیم این قابلیت را از منظر کاربران ببینیم، این موضوع برای آن‌ها چندان خوشایند نخواهد بود.

نظر شما درباره ویژگی‌های جدید اینستاگرام چیست؟ آیا کاربردی به نظر می‌رسند؟

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر