آپدیت جدید جیمیل و نمایش لینک واره محتوا

آپدیت جدید جیمیل و نمایش لینک واره محتوا

تا پیش از این هنگامی‌که جیمیلی (Gmail) دریافت می‌کردید که حاوی آدرس یا شماره تلفن بود، برای استفاده از آن شماره یا آدرس، باید آن را در گوگل مپس (Google Maps) یا برنامه تماس کپی می‌کردید. اخیراً گوگل آپدیتی را برای اپلیکیشن جیمیل (Gmail) منتشر کرده است که این مسئله را به نحوی حل کرده است. از هم‌اکنون امکانی فراهم شده است که آدرس‌ها و شماره‌های تماس به صورت لینک نمایش داده می‌شود.

با نمایش لینک واره محتوای جیمیل در هنگامی‌که روی لینک آدرس کلیک شود، آن آدرس در برنامه گوگل مپس (Google Maps) باز می‌شود؛ و در صورتی که روی لینک شماره تماس کلیک شود، با آن شماره تماس گرفته می‌شود.

با توجه به گزارشات این قابلیت از هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار رفته است اما اگر هنوز این ویژگی برای شما فعال نشده است، جای هیچ نگرانی نیست. نهایتاً تا سه روز آینده این قابلیت به صورت رسمی و در سراسر جهان در اختیار همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

این قابلیت برای سه سیستم‌عامل اندروید، iOS و ویندوز منتشر شده است. البته این نکته را در نظر بگیرید که برقراری تماس از طریق کامپیوتر ممکن نیست.

قابلیت نمایش لینک واره محتوا، آن‌چنان جدید نیست و سایر اپلیکیشن های مشابه جیمیل زمان بسیاری است که از آن بهره می‌برند. بنابراین گوگل این قابلیت را برای عقب نیفتادن از سایر رقبا و جلب رضایت کاربران، به جیمیل اضافه کرده است.

 

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر