iOS11 امروز عرضه می‌شود

iOS11 امروز عرضه می‌شود

امروز سیستم‌عامل iOS11 به صورت رسمی عرضه خواهد شد. از اواخر امروز این نسخه از سیستم‌عامل iOS برای آیفون و آی‌پد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای دریافت این به‌روزرسانی کافی است به بخش setting رفته سپس به قسمت General بروید و در نهایت Software Update را انتخاب کنید. البته با توجه به اینکه امروز نخستین روزی است که iOS11 عرضه می‌شود و تعداد زیادی از افراد اقدام به دانلود آن می‌کنند، زمان دانلود به‌مراتب طولانی‌تر خواهد بود.

این آپدیت برای دستگاه‌های آیفون‌ها و آی‌پدهایی که حداکثر 4 سال از عرضه آن‌ها می‌گذرد، منتشر خواهد شد و دستگاه‌هایی مانند آیفون 5 سی که مربوط به ماقبل این تاریخ است نهایتاً می‌توانند از iOS10 استفاده کنند. می‌توانید لیست کامل دستگاه‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند را از این لینک بخوانید.

آماده‌سازی دستگاه قبل از دریافت iOS11

قبل از اقدام به دریافت iOS11 مطمئن شوید که دستگاهتان به صورت کامل شارژ شده باشد یا در مکانی باشید که بتوانید آن را به شارژ متصل کنید. در ضمن اگرچه مشخص نیست iOS11 چه میزان حجم داشته باشد اما به‌هرحال مطمئن شوید که در آیفون یا آی‌پد خود به‌اندازه کافی فضای خالی دارید. و نکته آخر، اپل همیشه پیشنهاد می‌کند که قبل از دریافت هرگونه آپدیت از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید نسخه پشتیبان را در icloud ذخیره کنید و یا دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کنید تا مطمئن شوید که داده‌هایتان از دست نمی‌رود.

‌‌انتشار این به‌روزرسانی از ساعت ۱۰ صبح ۱۹ سپتامبر به وقت کوپرتینو یعنی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه‌ سه‌شنبه ۲۸ شهریور آغاز خواهد شد. این به‌روزرسانی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه‌ی امشب و به تدریج منتشر خواهد شد. 

منبع خبر: express


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر