مهم‌ترین ویژگی‌های iOS11

مهم‌ترین ویژگی‌های iOS11

تنها چند ساعت تا عرضه رسمی سیستم‌عامل iOS11 باقی مانده است. این به‌روزرسانی برای آیفون‌ها و آی پدهایی که کمتر از 5 سال از عرضه آن‌ها می‌گذرد ارائه خواهد شد. می‌توانید لیست کامل دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد را از اینجا بخوانید.

iOS11 باقابلیت‌های بسیاری عرضه خواهد شد. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین ویژگی‌های این نسخه جدید از سیستم‌عامل iOS را شرح دهیم. با فیسیت همراه باشید.

امکان شخصی‌سازی Control Center

در این نسخه از iOS علاوه بر اینکه بخش Control Center بازطراحی شده است، کاربر می‌تواند بخش Control Center را مطابق میل خود تغییر دهد. اما هنوز هم دسترسی به بخش Setting از طریق اين بخش ممکن نیست.

ایموجی های جدید و جذاب

در این نسخه از iOS شاهد ایموجی های فوق‌العاده جذابی مانند حیوانات و موجودات افسانه‌ای، زامبی و ... خواهیم بود که شرایط و موقعیت‌های جدیدی را پوشش می‌دهد.

ایموجی های جدید و جذاب

اضافه شدن سیستم مدیریت فایل

اپل همواره معتقد بود که iOS یک سیستم‌عامل موبایل است نه سیستم‌عامل ویندوزی؛ بنابراین دسترسی به فایل سیستم‌ها را غیرضروری می‌دانست. اما در این نسخه، اپل سیستم مدیریت فایلی را با عنوان Files تعبیه کرده است. سیستم‌عامل Files می‌تواند فایل‌های کاربر را روی iCloud Drive و یا Google drive مرتب کند.

سیری و قابلیت‌های جدید

در این نسخه از سیستم‌عامل iOS شاهد اضافه شدن قابلیت‌های بسیاری به سیری خواهیم بود. برای مثال از این به بعد سیری می‌تواند جملات را به چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی ترجمه کند.

امکان تایپ در سیری، قابلیت جدید دیگر است. اگر تمایل به پرسش سؤال به صورت صوتی از سیری ندارید از این به بعد می‌توانید با تایپ سؤال خود بپرسید. برای این کار تنها کافی است قابلیت Type to Siri را فعال کنید.

تسریع تایپ

در iOS11 می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی یک دکمه، بین گزینه‌های مختلف موجود برای آن دکمه، سوییچ کنید. این ویژگی، سرعت تایپ با یک دست را به‌مراتب افزایش می‌دهد.

تسریع تایپ

اپ استوری جدید

اپ استور در iOS11 به شکل دیگری ظاهر خواهد شد. در فروشگاه جدید اپل داستانی که پشت هر برنامه پرطرفدار وجود دارد، نمایش داده خواهد شد. اپل هدف خود از این طراحی جدید را ترغیب هرچه بیشتر کاربران برای دانلود بازی‌ها و برنامه‌های جالب اعلام کرده است.

منبع خبر: theguardian


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر