فروش آیفون 8 و 8 پلاس از امروز به صورت رسمی آغاز شد

فروش آیفون 8 و 8 پلاس از امروز به صورت رسمی آغاز شد

اپل هفته گذشته در تاریخ 12 سپتامبر در کنفرانسی در سالن استیو جابز، از آیفون‌های جدیدش با نام‌های آیفون 8، 8 پلاس و 10 رونمایی کرد. حالا امروز 22 سپتامبر، پس از گذشت 10 روز، اپل آیفون‌های 8 و 8 پلاس را به صورت رسمی از طریق سایت خود به فروش می‌رساند. بعلاوه فروش این دو گوشی هوشمند اپل در سایر بازارهای موجود در آمریکا هم امکان‌پذیر است.

آیفون‌های خریداری‌شده از طریق سایت اپل طی 1 تا 3 روز کاری به دست مشتریان می‌رسند. البته آیفون‌های 8 و 8 پلاس SIM-Free در هر دو نمونه 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی پس از 1 الی 2 هفته به مشتریان تحویل داده می‌شوند. این تاریخ تحویل مربوط به الان است زمانی که تنها چند ساعت از آغاز فروش رسمی این گوشی‌ها می‌گذرد و مسلماً با توجه به میزان خرید مشتریان تغییر خواهد کرد. در ضمن این نکته را در نظر بگیرید که اگر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی آیفون خود را خریداری کنید ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا گوشی به دستتان برسد. و اما کسانی که آیفون‌های جدید را پیش‌خرید کرده بودند (از 15 سپتامبر پیش‌فروش آیفون 8 و 8 پلاس آغاز شده بود) حتی ممکن است بتوانند همین امروز، گوشی خود را تحویل بگیرند.

خرید آیفون 8 و 8 پلاس

خرید آیفون 8 و 8 پلاس 

همانند آیفون‌های 7 و 7 پلاس که سال پیش عرضه شدند، اپل شرایطی فراهم آورده است که علاقه‌مندان بتوانند آیفون‌های جدید را به صورت اقساط هم خریداری کنند.

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که آیفون 8 و 8 پلاس را ترجیح داده و اقدام به خرید آن می‌کنید و یا اینکه منتظر فروش آیفون 10، گل سرسبد امسال اپل که از اواخر اکتبر به فروش می‌رسد، می‌مانید؟

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر