تعرفه‌های جدید اینترنت مخابرات اعلام شد

تعرفه‌های جدید اینترنت مخابرات اعلام شد

تقریباً از اواسط مرداد ماه بود که وزیر ارتباطات سابق با پیش کشیدن بحث اینترنت تعرفه محور به جای اینترنت حجمی جنجالی را در بین مردم به راه انداخت. وی ابتدا از اینترنت نامحدود سخن گفت و سپس تصحیح کرد که اینترنت نامحدود تعبیر مناسبی برای برنامه موردنظر نیست، قرار است بر اساس سرعت و استفاده کاربران (در واقع ترافیک داخلی و خارجی) تعرفه اینترنت تعیین شود.

حالا پس از گذشت بیش از یک ماه، وزیر ارتباطات جدید، محمدجواد آذری، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده که مخابرات ایران در نظر دارد تعرفه‌های جدید را در برخی استان‌ها به صورت آزمایشی به اجرا دربیاورد. در ضمن این طرح به صورت اختیاری برای کاربران تعریف می‌شود و کسانی که از این طرح راضی نیستند می‌توانند در این مدت آزمایشی، به روش‌های سابق از اینترنت استفاده کنند. وی معتقد است مخابرات با اجرای آزمایشی این طرح آمادگی شبکه، برای ارائه سرویس را موردسنجش قرار می‌دهد.

در تصویر زیر این مدل آزمایشی را می‌بینید:

تعرفه‌های آزمایشی جدید اینترنت مخابرات

تعرفه‌های آزمایشی جدید اینترنت مخابرات 

در ادامه آذری اعلام کرد که مخابرات ایران باید امکان ارائه سرویس ترکیبی دیتا و مکالمه را برای سایر شرکت‌های اینترنتی هم فراهم سازد.

محمدجواد آذری این طرح را مدل وعده داده‌ شده وزارت ارتباطات نمی‌داند و بیان کرده است که طرح پیشنهادی وزارت هنوز در دست بررسی است.

نظر شما درباره‌ی این طرح چیست؟ اگر این طرح در استان شما به اجرا دربیاید آیا با استفاده از آن، از مدل جدید فروش اینترنت حمایت می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: tasnimnews


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

farshad

یک‌شنبه, 02 مهر 1396

به نظر میرسه تعرفه های فعلی دیگه آقایون رو ارضا نمیکنه دنبال راهی هستن که یه جوری ملت رو بپیچونن و پول بیشتری به جیب بزنن!

پاسخ

hldv

یک‌شنبه, 02 مهر 1396

هرچی به سر این ما بیاد مقصر خود مردم هستند که هرچی رو گرون یا ارزون کنند ما سریع میریم انجام میدیم
این دیگه چه بازی است که در اوردند.

پاسخ

alireza

یک‌شنبه, 02 مهر 1396

سلام
آخه 10 گیگ به چه کاری میاد؟

پاسخ

ثبت نظر