عملکرد متفاوت آیفون 8 و 8 پلاس در مورد ریست فکتوری

عملکرد متفاوت آیفون 8 و 8 پلاس در مورد ریست فکتوری

اگر شما هم کاربر گوشی‌های هوشمند باشید حتماً بار و بارها با مشکل هنگ کردن گوشی مواجه شده‌اید. یکی از راه‌هایی که در چنین شرایطی به شما کمک می‌کند ریست نرم‌افزاری گوشی یا Soft reset است، در واقع خاموش و روشن کردن تلفن! اما گاهی مشکل با ریست نرم‌افزاری حل نمی‌شود و نیاز است تنظیمات تلفن خود را به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه برگردانید. در این مواقع ریست سخت‌افزاری یا Hard reset یا همان ریست فکتوری، راه‌حل مسئله است.

جدیدترین گوشی‌هایی که اخیراً به صورت رسمی معرفی شده‌اند، آیفون‌های 8 و 8 پلاس هستند که کمتر از دو هفته پیش در سالن استیو جابز اپل رونمایی شدند و از چند روز پیش‌، فروش آن‌ها به صورت رسمی از طریق سایت اپل و سایر بازارها آغاز شد. حالا چند روزی است که پای این آیفون‌ها به ایران هم باز شده است. به همین دلیل ترفند و عملکردهای متفاوت این گوشی اهمیت پیدا کرده‌اند. یکی از همین عملکردهای این دو آیفون که با نسخه‌های قبلی تفاوت دارد، نحوه‌ی Hard reset است که قصد داریم در ادامه این مسئله را آموزش دهیم. با فیسیت همراه باشید.

ریست سخت‌افزاری یا ریست فکتوری آیفون‌های 8 و 8 پلاس ساده‌تر چیزی است که انتظار داریم. برای این کار تنها کافی است سه مرحله ساده زیر را طی کنید:

  • دکمه بلند کردن صدا را بفشارید و به سرعت رها کنید
  • دکمه کم کردن صدا را بفشارید و به سرعت رها کنید
  • دکمه پاور گوشی را بفشارید و تا وقتی که لوگو اپل نمایش داده نشده است، آن را رها نکنید.

كار تمام است!

ریست فکتوری آیفون‌های 8 و 8 پلاس

ریست فکتوری آیفون‌های 8 و 8 پلاس

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر