مروری بر تبلت Lenovo Tab4

مروری بر تبلت Lenovo Tab4

اگر به دنبال یک تبلت نسبتاً خوب و ارزان قیمت برای انجام کارهای ساده هستید تبلت لنوو تب4 گزینه‌ای مناسب برای شماست.

کدام تبلت دارای یک صفحه نمایش ده اینچی، دو اسپیکر و یک باتری عالی است؟ لنوو تب4!

با قیمت 180 دلار ( 580هزار تومان) این تبلت گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند با هزینه‌ی کم یک تبلت اندرویدی خوب بخرند. 

صفحه نمایش اچ دی این تبلت عالی نیست اما آنقدر خوب هست که بتوانید فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود را با آن تماشا کنید. به نسبت قیمت این گوشی عالی هم هست. 

تبلت لنوو خیلی از تبلت Asus ZenPad 3S با قیمت 900 هزار تومان(البته کیفیت صفحه نمایش تبلت ایسوس خیلی بهتر است) و همچنین ارزان‌ترین آیپد 9.7 اینچی با قیمت یک میلیون و صد هزارتومان بهتر است. 

پس اگر به دنبال یک تبلت ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ هستید، لنوو تب4 10 اینچی نسبت به قیمت و کیفیتش گزینه‌ی خیلی خوبی برای شماست. 

صفحه نمایش بزرگ، کیفیت متوسط، قیمت پایین

لنوو تب4 ظاهری معمولی و ساده دارد. این تبلت خیلی خوش دست است. لبه‌های زاویه‌دار این تبلت مشابه تبلت 8.9 اینچی Amazon Fire HDX است اما به سبکی آن نیست. 

با وزن 460 گرم، برای مدت طولانی، این تبلت دست شما را خسته می‌کند. دلیل سنگین بودن این تبلت باتری آن است که می‌تواند تا یازده ساعت دوام بیاورد. این میزان کمی از طول عمر باتری Asus ZenPad 3S 10 بیشتر است اما هنوز به آیپد نمی‌رسد. 

این تبلت برای کارهای ساده مثل چک کردن ایمیل، وقت گذرانی در اینستاگرام یا مطالعات کم مناسب است. هنگام عوض کردن اپلیکیشن‌ها دچار مشکل نمی‌شوید اما خیلی برای بازی مناسب نیست. کیفیت بازی‌ها مشکلی ندارد اما بارگذاری مراحل و بازی‌ها مدتی زمان‌بر است. 

lenovo

مشخصات

• اندروید 7.1

• صفحه لمسی 10.1 اینچی LCD IPS

• رزولوشن صفحه 1280x800

• سی پی یو کوالکوم اسنپ دراگون APQ8017

• رم 2 گیگابایت 

• فضای ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایت 

lenovo

 

نسبت به تبلت Asus ZenPad 3S 10 که دومین تبلت خوب اندرویدی دنیاست، تبلت ایسوس صفحه نمایش تیزتری دارد و سبک‌تر و خوش‌دست‌تر هم هست. البته گران‌تر هم هست و قیمت آن از 900 هزار تومان شروع می‌شود. اگر صفحه نمایش و طراحی بهتر برای شما مهم نیست لنوو تبلت مناسب شماست. 

درضمن لازم به ذکر است که تبلت‌های لنوو تب4 هشت و ده اینچی با Home Assistant لنوو نیز کار می‌کنند. اگر آن را به اسپیکر استوانه‌ای Home Assistant متصل کنید می‌توانید به دستیار شخصی آمازون الکسا دسترسی داشته باشید و حتی بعضی از محتوا را روی صفحه‌ی تبلت دریافت کنید. قابلیت‌های آن به اندازه‌ی Amazon Echo Show کامل نیست اما می‌توانید با آن وضعیت هوا را چک کنید و یا موزیک پخش کنید. 

گرچه این تبلت هیچ‌گاه نمی‌تواند جای لپتاپ را بگیرد اما اگر فقط می‌خواهید ویدئو تماشا کنید و گاهی اوقات اینترنت گردی کنید و تا حد امکان پول کمی بپردازید لنوو تب4 بهترین گزینه برای شما در بین تبلت‌های 10 اینچی است. 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر