آیفون X با 3 گیگابایت حافظه رم و باتری 2716 میلی آمپری عرضه می‌شود

آیفون X با 3 گیگابایت حافظه رم و باتری 2716 میلی آمپری عرضه می‌شود

اخیراً اطلاعاتی از نهاد تأیید مخابراتی چین یا همان تینا (TENAA) درباره آیفون X فاش شده است. طبق این اطلاعات تلفن هوشمند جدید اپل، با 3 گیگابایت حافظه رم و باتری 2716 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد. بعلاوه این اطلاعات نشان می‌دهد که چیپست A11 Boinic این گوشی از فرکانس پردازشی برابر با 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برد.

این گوشی در مقایسه با آیفون‌های 8 و 8 پلاس که هم‌زمان با آیفون X رونمایی شدند اما مدتی است که در بازار موجود هستند، از باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد. آیفون 8 و 8 پلاس به ترتیب دارای باتری‌های 1821 و 2691 میلی‌آمپر ساعتی هستند. شاید دلیل بزرگ‌تر بودن باتری آیفون X، ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافه شده به این گوشی باشد. این قابلیت‌ها به طبع به شارژ بیشتری نیاز دارند. می‌توانید تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های آیفون X را از اینجا بخوانید.

از جمله ویژگی‌های جدید افزوده شده به این گوشی که مسلماً مصرف شارژ بیشتری را به همراه دارد، قابلیت FaceID است که به لطف وجود دوربین TrueDepth و پردازنده قوی این گوشی ممکن شده است.

اما به یقین نمایشگر تمام صفحه 5.8 اینچی اولد، با رزولوشن 2436×1125 با تراکم پیکسلی 458 نمی‌تواند دلیلی برای مصرف بیشتر باتری باشد. اگرچه این صفحه‌نمایش نسبت به نمایشگر ال سی دی بسیار قوی‌تر است اما مصرف باتری کمتری دارد. پس مسلماً صفحه‌نمایش آیفون X دلیلی برای نیاز به باتری بزرگ‌تر در این گوشی نیست.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: appleinsider


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر