مدیر تلگرام: سیاست تلگرام را در ایران تغییر نخواهیم داد

مدیر تلگرام: سیاست تلگرام را در ایران تغییر نخواهیم داد

همان‌طور که می‌دانید مدت زیادی است که شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی همچون تلگرام، واتس‌آپ، اینستاگرام و ... در بین مردم جهان همه‌گیر شده‌اند. ایران هم از این قضیه مستثنا نیست و همه روزه کاربران ایرانی زیادی از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور ما، تلگرام است که از آغاز ورود با اعتراض‌هایی روبه‌رو شد. یکی از اعتراض‌هایی که به این شبکه‌ی پرطرفدار اجتماعی صورت گرفت، انتقال سرورهای تلگرام به ایران بود که تا کنون با نتیجه‌ای همراه نبوده است. آخرین مورد به دو روز پیش برمی گردد که دادستانی تهران علیه شبکه اجتماعی تلگرام اعلام‌ جرم کرده بود. دلیل این اعلام‌ جرم ارائه خدمات و ایجاد بستری مناسب برای گروه‌های تروریستی و ... بود. در این اعتراض ایران تنها نبود بلکه روسیه هم عقاید مشابهی با کشورمان داشت. جزییات خبر «اعلام ‌جرم ایران علیه تلگرام و همراهی روسیه با ایران» را می‌توانید از این لینک بخوانید.

پاول دوروف، مدیر تلگرام، شب گذشته در خصوص این اعلام‌جرم گفت که علی‌رغم تحت تعقیب قرار گرفتن او در ایران و روسیه، سیاست و روند فعالیت تلگرام در این دو کشور تغییر نمی‌کند. ما همواره به فکر حفظ حریم خصوصی کاربران هستیم و این روند را تغییر نخواهیم داد.

وی اعلام کرد که اگرچه در طی سال‌های گذشته بسیاری از سرویس‌های اینترنتی در ایران مسدود شده بودند اما در حال حاضر حدود 40 میلیون کاربر ایرانی از تلگرام و سرویس ارتباط امن و اخبارش استفاده می‌کنند.

او امیدوار است تا ایران سیاست خود را به‌گونه‌ای تغییر دهد تا شرکت‌های تکنولوژی محور جهان بتوانند در این کشور دفاتر خود را احداث کنند.

منبع خبر: کانال تلگرام پاول دوروف


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

فرهاد

شنبه, 08 مهر 1396

مسدود شه بهتره من که خودم تو حوزه فناوریم موافقم که مسدود شه

پاسخ

Ashkan

شنبه, 08 مهر 1396

من که خیلی دوست دارم تلگرام کلا از بین بره چون واقعا جو خراب کرد و رابطه ها رو ناقص واقعا به کثیف ترین حالت ممکن در آورد خلاصه ایرانو نابود نکنه خوبه

پاسخ

ثبت نظر