آیفون8 پلاس هنگام شارژ شدن متلاشی می‌شود

آیفون8 پلاس هنگام شارژ شدن متلاشی می‌شود

آیفون8 یک هفته است که به بازار آمده است، اما گزارش‌های عجیبی در مورد این گوشی از کشورهای مختلف شنیده می‌شود. یکی از کاربران اعلام کرده که وقتی که در حال شارژ کردن گوشی خود بود به ناگهان گوشی او متلاشی شد. یک مورد دیگر، یک کاربر ژاپنی بود که اعلام کرد که وقتی گوشی خود را برای اولین بار از جعبه خارج کرده متوجه شده که گوشی او از هم جدا شده بود. هر دو دستگاه، آیفون8 پلاس بودند و هر دو به یک صورت باز شده بودند. تصویر هر دو گوشی را می‌توانید ببینید. 

آیفون 8 متلاشی شده

آیفون 8 متلاشی شده

طبق گزارش PCMag یک گوشی در حالی که تنها سه دقیقه درحال شارژ شدن بوده متلاشی شد. صاحب این گوشی از آداپتور اصلی اپل استفاده کرده و شارژر را به همراه گوشی دریافت کرده بود. طبق گزارشات، شرکت اپل این گوشی را دریافت کرده و در حال تحقیق روی آن است. 
بعضی از وب‌سایت‌ها از این واقعه به عنوان انفجار یاد کرده‌اند. البته انفجار همیشه به معنی آتش گرفتن و سوختن نیست. در چنین مواقعی این واژه به معنی از هم پاشیدگی دستگاه است. به همین دلیل وقتی که سال پیش ماشین لباس‌شویی سامسونگ دچار مشکل شد از آن به عنوان «انفجار» یاد شد (این ماشین لباس شویی به ناگهان از هم می‌پاشید). 
دلیل این اتفاق دو چیز می‌تواند باشد: يا چسبی که برای چسباندن گوشی استفاده شده بسیار ضعیف است و نمی‌تواند گوشی را نگاه دارد یا به طور صحیح از آن استفاده نشده است. فقط یک ضربه کوتاه می‌تواند باعث شود که گوشی از هم متلاشی شود. البته این مشکل برای تعداد محدودی از گوشی‌ها پیش آمده است. اگر مشکل تنها چسب باشد به راحتی قابل تعمیر است. 

 

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر