چگونه در iOS11 وای فای را بدون فاش کردن رمز به اشتراک بگذاریم

چگونه در iOS11 وای فای را بدون فاش کردن رمز به اشتراک بگذاریم

چندی پیش جدیدترین نسخه سیستم‌عامل iOS به عنوان iOS11 به صورت رسمی برای دستگاه‌های آیفون و آی‌پدی که حداکثر 4 سال از عرضه آن‌ها می‌گذشت، معرفی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. برای اطلاع از لیست دستگاه‌هایی که می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این نسخه از سیستم‌عامل iOS قابلیت به اشتراک‌گذاری وای فای برای سایر کاربران iOS11 است بدون اینکه نیازی به دانستن و وارد کردن رمز عبور شما داشته باشند. این قابلیت علاوه بر ساده‌تر کردن مراحل به اشتراک‌گذاری وای فای، با حذف مرحله وارد کردن رمز، هم امنیت رمز عبور کاربر را هم حفظ می‌کند و هم از اشتباه هنگام وارد کردن رمز عبور طولانی و پیچیده جلوگیری می‌کند.

اما برای استفاده از این قابلیت باید همه‌ی دستگاه‌های شما از سیستم‌عامل iOS11 استفاده کنند و بلوتوث آن‌ها هم روشن باشد.

حالا به راحتی می‌توانید وای فای خود را با دستگاه‌های مجاورتان به اشتراک بگذارید. برای این کار تنها کافی است در دستگاه دوم که به اینترنت دسترسی ندارد، به بخش تنظیمات رفته و سپس Wi-Fi را انتخاب کنید. حالا از بین شبکه‌های وای فای موجود، شبکه‌ی دستگاه مجاور را انتخاب کنید.

در سمت مقابل کاربری که وای فای را به اشتراک می‌گذارد به محض اینکه قفل گوشی خود را باز کند، نوتیفیکیشنی دریافت می‌کند که دستگاهی درخواست اتصال به وای فای او را دارد و مشخصات آن دستگاه هم نمایش داده می‌شود. حالا کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه Share Your Wi-Fi ، وای فای خود را با دستگاه مجاورش به اشتراک بگذارد بدون نیاز به اینکه دستگاه مقابل، هیچ‌گونه رمز عبوری را وارد کند.

به اشتارک گذاری وای فای در iOS11 بدون نیاز به فاش کردن رمز عبور

به اشتراک گذاری وای فای در iOS11 بدون نیاز به فاش کردن رمز عبور

 

آیا تا کنون از این قابلیت استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این قابلیت مفید است یا معایبی هم دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر