شرکت Ion Audio با تولید Sound Shine بازار لامپ‌های روشنایی هوشمند را رونق می‌بخشد.

شرکت Ion Audio با تولید Sound Shine بازار لامپ‌های روشنایی هوشمند را رونق می‌بخشد.

شرکت Ion Audio با تولید Sound Shine بازار لامپ‌های روشنایی هوشمند را رونق می‌بخشد.

اما امروزه از سیستم روشنایی علاوه بر تعریف سابق آن، استفاده های گسترده‌تری از قبیل ترکیب انواع روشنایی داخلی با طراحی‌های داخلی و فضاسازی‌های گوناگون، روشنایی‌های حجمی و تزئینی،  متغییر و پویا بودن سبک روشنایی یک محیط برای استفاده در زمان‌ها و موقعیت‌های مختلف و استفاده‌های چند کاره از محیط و غیره میباشد.
اگر به دنبال روشن کردن فضای اتاق پذیرایی در خانه و یا فضای دفتر کارتان هستید این مطلب را بخوانید. در حال حاضر لامپ‌های روشنایی ال‌ای‌دی هوشمند و متنوعی در بازار هستند اما اگر به دنبال موردی ویژه هستید، به Sound Shine، از تولیدات شرکت Ion Audioحتماً نگاهی بیاندازید.
این محصول در واقع یک تولید ترکیبی جدید است، به این معنی که در این محصول دو محصول دیگر با هم ترکیب شده‌اند؛ یک لامپ هوشمند به همراه یک بلندگوی بی‌سیم. به این ترتیب کاربر قادر است به کمک این محصول هم سطح روشنایی محیط را تنظیم کند و هم از بلندگوی آن استفاده کند.
شرکت سازنده در طراحی این لامپ به گونه‌ای عمل کرده است که نصب آن را برای کاربر به شدت راحت و آسان ساخته است. تمام آن کاری که لازم است در این زمینه انجام شود این است که این لامپ در یک ساکت لامپ قرار داده شود. سپس کافی است که تب‌لت، تلفن همراه هوشمند و یا کامپیوتر، به وسیله‌ی بلوتوث به لامپ وصل شود.
همان طور که پیش از این گفته شد برای این لامپ یک اتصال وای‌فای در نظر گرفته شده است. به این ترتیب کاربر قادر است به کمک اتصال وای‌فای، به پخش بازی و موسیقی بپردازد.
اشاره به این نکته حائز اهمیت است که از آنجایی که در طراحی و پیاده‌سازی این لامپ از تکنولوژی بلوتوث استفاده شده است، پس فاصله اهمیت دارد، به این ترتیب نمی‌توان از راه دور، به صورت غیر مستقیم، مثلاً از محل کار، این لامپ را کنترل کرد. در عوض برای این لامپ این امکان فراهم شده است که با دستگاه‌‌های دیگر، تا شعاع 30 فوت جفت شود. به عنوان نکته‌ای مثبت، می‌توان به این مورد اشاره کرد که این لامپ می‌تواند با لامپ دیگری از این نمونه جفت شود و به این ترتیب، قابلیت‌های بلندگو تشدید شود.
هر کدام از این لامپ‌ها به تنهایی قادر است نور سفید، هم ارز یک لامپ 60 واتی تولید کند. به علاوه شرکت سازنده‌ی این لامپ برنامه‌ای برای سیستم‌عامل اندروید و iOS طراحی و پیاده‌سازی کرده است که به کمک این برنامه کاربران قادر هستند مواردی مثل توان و ضعف نور و روشنایی را مدیریت و کنترل کنند.
به گفته‌ی مدیر شرکت سازنده‌ی این لامپ، این لامپ در واقع محصولی است که نصب آن برای هر نوع مصرف‌کننده‌ای به شدت راحت و آسان است و فرآیند نصب در عرض تنها چند دقیقه انجام می‌شود. او اضافه می‌کند که هدف شرکت هم همین بوده است، در واقع هدف، عرضه‌ی محصولی ترکیبی از لامپ روشنایی به همراه بلندگو با قابلیت بلوتوث بوده است و سادگی در محور تولید آن قرار داشته است.
به عنوان نکته آخر، قیمت این محصول، 69.99 دلار است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر