منحصر به فردترين گوشی سامسونگ، گلکسی نوت 8 به بازار ایران آمد

منحصر به فردترين گوشی سامسونگ، گلکسی نوت 8 به بازار ایران آمد

تقریباً بیشتر از یک ماه از رونمایی گوشی پرچم‌دار سامسونگ، گلکسی نوت 8 می‌گذرد. این گوشی با صفحه‌نمایش AMOLED عریض و بدون حاشیه 6.3 اینچی لبه خمیده، رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰، تراکم پیکسلی ۵۲۱ پیکسل، تجهیز به سخت‌افزار بسیار قدرتمند، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، 6 گیگابایت حافظه رم و مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی آن تجهیز به قلم کاربردی S Pen، معرفی شد. مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی پرچم‌دار سامسونگ را می‌توانید از این لینک بخوانید.

حالا پس از گذشت حدود یک ماه، بالاخره امروز این گوشی به صورت رسمی در مراسمی در سالن پردیس سینمایی ملت در ايران رونمایی شد.

در جریان این مراسم بام سوک هانگ، مدیر کمپانی سامسونگ، گلکسی نوت 8 را به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین دستگاه‌های این صنعت معرفی کرده و آن را تنها یک گوشی هوشمند نمی‌داند بلکه گلکسی نوت 8 را به عنوان دستگاهی معرفی می‌کند که خلاقیت کاربر را برمی‌انگیزد. او قلم S Pen را یکی از ابزارهایی می‌داند که گلکسی نوت 8 را به این چنین دستگاهی تبدیل می‌کند و کاربر با استفاده از آن می‌تواند خلاقیت و ایده‌هایش را به سادگی و در هر زمانی با استفاده از آن در گوشی خود ثبت کند.

قلم S Pen در گلکسی نوت 8

قلم S Pen در گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی نوت 8 در رنگ‌های مشکی، طلایی، خاکستری و آبی، از فردا در تهران، تبریز و مشهد عرضه خواهد شد. گل سرسبد سامسونگ در سایر نقاط کشور هم به زودی عرضه خواهد شد.

اگرچه این گوشی در مرحله پیش‌فروش با قیمت سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید؛ اما حالا قیمت آن در بازار حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر