مروری بر هدفون Bose QuietComfort 35 II

مروری بر هدفون Bose QuietComfort 35 II

هدفون نویزگیر وایرلس Bose QuietComfort 35 II با قیمت 350 دلار مشابه مدل‌های قبلی است، اما یک قابلیت اضافی دارد: یک دکمه « Action» روی گوش سمت چپ دارد که به شما اجازه می‌دهد بدون دست زدن به گوشی به گوگل اسیستنت خود متصل شوید. QC35 II در دو رنگ مشکی و نقره‌ای موجود است. QC35 II اولین هدفونی است که به گوگل اسیستنت متصل می‌شود. 
گوگل اسیستنت مشابه الکسا است و روی دستگاه‌های اندروید و iOS موجود است. به جای این که به گوشی خود بگویید که با گوگل اسیستنت ارتباط برقرار کند فقط کافی است دکمه‌ی Action را فشار داده و نگاه دارید و فرمان خود را بگویید. برای مثال بگویید «با مادرم تماس بگیر» یا «آخرین خبرها را بگو». شما همچنین می‌توانید با استفاده از فرمان صوتی آهنگ‌ها را جلو بزنید. این هدفون همچنین با دستگاه‌های هوشمند خانگی نیز سازگار است. 
شما می‌توانید دکمه‌ی Action را طوری تنظیم کنید که از آن برای گوگل اسیستنت استفاده نکنید. با استفاده از اپلیکیشن  Bose Connect می‌توانید انتخاب کنید که از این دکمه چه استفاده‌ای می‌توان کرد. برای مثال می‌توانید میزان نویزگیر را تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن نیز میزان نویزگیر را تنظیم کنید. 
جدا از دکمه‌ی جدید چیزی تغییر نکرده است. QC35 نیز به همین میزان راحت است، نویزگیر بسیار خوبی دارد، کنترل آن روی گوشی سمت راست است و می‌توانید توسط آن به سیری روی آیفون متصل شوید. در ضمن طول عمر باتری آن نیز در حالت وایرلس و نویزگیر روشن تا بیست ساعت است. اگر باتری تمام شود می‌توانید با اتصال سیم از آن استفاده کنید. 

هدفون

 

صدای آن بهترین نیست اما خوب است 

این هدفون شاید بهترین هدفون بلوتوثی دنیا نباشد اما قطعاً یکی از بهترین‌هاست. برای مثال صدای هدفون وایرلس Sennheiser Momentum 2.0 کمی بهتر است یا Sony's MDR-1000X کیفیتی بسیار بهتر دارد. با این حال چیزی که شما از کیفیت یک هدفون دریافت می‌کنید در اصل کیفیت هر آهنگی است که در حال گوش دادن به آن هستید. 
هدفون Bose می‌تواند هر صدایی را دریافت کرده آن را با صدا و کیفیتی بسیار خوب پخش کند. QC35 II نسبت به هدفون‌های بلوتوثی کیفیتی بسیار خوب دارد. وب‌سایت خبری CNET در مورد این هدفون می‌گوید که کیفیت صدای آن خوب است اما صدا خیلی زنده به نظر نمی‌رسد. 

هدفون


اما Bose به دلایلی به جز کیفیت صدا از هدفون سونی MDR-1000X بهتر است. در حالی که قدرت نویزگیر هر دو به یک میزان خوب است، اما هدفون Bose راحت‌تر و کاربردوست‌تر است. سونی قابلیت‌های زیادی دارد که کاربر را گیج می‌کند. درضمن هدفون Bose برای برقراری تماس بهتر است. 
درضمن وقتی که از این گوشی هنگام باد شدید استفاده می‌کنید صداها حذف می‌شود و شنونده صدای شما را بهتر می‌شود. این هدفون یک قابلیت بسیار خوب دیگر نیز دارد: وقتی که از QC35 II به عنوان هدست استفاده می‌کنید صدای خود را در هدفون‌ها می‌شنوید در نتیجه دیگر هنگام صحبت کردن صدای خود را بالا نمی‌برید و بلند صحبت نمی‌کنید.

 

قابلیت گوگل اسیستنت 

به نظر شما قابلیت اتصال مستقیم به گوگل اسیسنت چقدر برای شما مهم است؟ پس از یک هفته استفاده از گوشی شاید دیگر مهم نباشد. قابلیت دستیار صوتی چیزی است که ممکن است بعضی از افراد هر روز از آن استفاده کنند، اما بسیاری دیگر حتی یک‌بار هم طرف آن نروند. این دستیار دیجیتالی هنوز محدودیت‌های خود را دارد اما مانند دستیار صوتی الکسای آمازون در حال پیشرفت است و روز‌به‌روز بهتر می‌شود. 
اگر شما هدفون QC35 دارید ارزشش را ندارد که به خاطر قابلیت گوگل اسیستنت هدفون خود را عوض کنید. اما این قابلیت جدید ارزش یک هدفون وایرلس نویزگیر را بالاتر می‌برد. در حالی که عملکرد و کیفیت صدا تغییری نکرده است اما این قابلیت باعث شده که Bose بتواند با هدفون MDR-1000X M2 سونی و Studio3 Wireless بیتس که هر دو 350 دلار قیمت دارند رقابت کند. 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر