BlackBerry Motion رسماً معرفی شد

BlackBerry Motion رسماً معرفی شد

شرکت TCL به طور رسمی گوشی جدید خود، بلک‌بری موشن را در هفته‌ی تکنولوژی GITEX معرفی کرد. بلک‌بری موشن تمام لمسی است. این مدل گوشی نسبتاً معمولی در اصل مدل بعدی DTEK50 است که سال پیش توسط این شرکت منتشر شد. 
شرکت TCL اعلام کرده که بلک‌بری موشن نیمه‌ی دوم اکتبر در خاورمیانه منتشر خواهد شد اما هنوز حرفی درمورد دیگر کشورها زده نشده است. 
این موشن دارای پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون، صفحه نمایش فول اچ‌دی 5.5 اینچی، 4 گیگابایت رم و یک باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی کوئیک‌شارژ 3.0 است. این گوشی با رتبه‌ی IP67 ضد‌آب نیز هست. 
نسخه‌ای از این گوشی که در خاورمیانه منتشر خواهد شد دوسیم‌کارته است. 
آلان لخون، مدیر فروش جهانی موبایل بلک‌بری گفت: "انتشار بلک‌بری موشن باعث می‌شود تا تنوع محصولات خود را بالاتر ببریم و تجربه‌ای جدید را به کاربران خود ارائه دهیم و در عین حال از حریم شخصی و امنیت کاربران خود مانند پیش حفاظت کنیم." 
TCL اعلام کرده که قیمت بلک‌بری موشن حدوداً 460 دلار خواهد بود. 
 بلک‌بری موشن گوشی تمام لمسی خوبی است اما برای کسانی که به دنبال یک گوشی نسبتاً معمولی هستند. 

بلک بری

بلک بری

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر