مایکروسافت برنامه محبوب اندروید لاک اسکرین را خرید.

مایکروسافت برنامه محبوب اندروید لاک اسکرین را خرید.

مایکروسافت شرکت Double Labs،سازنده برنامه Echo Notification Lockscreen اندرویدی را خریده است. این برنامه لاک اسکرین، به شما اجازه می دهد لاک اسکرین خود را سفارشی سازی کنید تا برای دیدن پیام ها نیازی به بازکردن قفل گوشی خود نداشته باشید.


مایکروسافت برنامه لاک اسکرین اندرویدی خود را با نام Next Lock Screen، پیش از این ساخته بود. پایه و اساس هر دوی این برنامه ها، یکی است. ولی چرا مایکروسافت هر دوی این برنامه ها در اختیار گرفته است؟ ژولی لارسن گرین، رئیس مایکروسافت می گوید این کار برای رسیدن به سطح بالاتر است. او همچنین می گوید مشکل کنونی با اپل، اندروید، یا حتی ویندوز فون ها اینست که این گوشی ها تنها برای برنامه های تصادفی پیام می دهند، نه تمام برنامه هایی که برای کاربر شخصی هستند. ما باید پیام هایی از برنامه هایی دریافت کنیم، که خود میخواهیم، نه آنها که تشخیص داده می شود که مهم هستند.
کار اصلی لارسن گرین اینست که به راهی جدید فکر کند تا کاربران اطلاعات شخصی و متنی را دریافت کنند. اندروید به دلیل کاربران بسیاری که دارد یک محیط بسیار عالی برای تست و آزمایش است. عمدتا، مایکروسافت برنامه های اندرویدی را تنها برای تست انتخاب می کند و از این داده ها برای بهتر ساختن ویندوز فون ها، ویندوز 10 و دیگر محصولات مایکروسافتی استفاده می کند.
با خرید Echo Labscreen هم اکنون، بیش از 50000 موضوع وجود دارد که می تواند یک تن داده برای کار و تحقیق مایکروسافت تولید کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Kyanhoseiny

چهارشنبه, 11 اسفند 1395

هنوز نتوانستم استفادی ازاپلیکیشن شما بکنم نظرخواستی ندارم

پاسخ

ثبت نظر