چگونه تصاویر iOS11 را از HEIC به JPEG تغییر دهیم؟

چگونه تصاویر iOS11 را از HEIC به JPEG تغییر دهیم؟

iOS11 یک سورپرایز جدید برای کاربرانش دارد: فرمت HEIC برای عکس‌ها. اما HEIC و HEIF دقیقاً چه هستند؟ چه سودی برای کاربران آیفون دارند؟ ما برای شما توضیح می‌دهیم. 

HEIC و HEIF چه هستند؟

HEIF مخفف High Efficiency Image Format به معنی فرمت تصویری با کارایی بالاست. این فرمت تصاویر را با حجمی بسیار پایین‌تر و کیفیتی بسیار بالاتر از نسخه‌ی JPEG ذخیره می‌کند. 
HEIC افزونه‌ی فایل فرمت بالاست که می‌تواند یک عکس، چند عکس و حتی صدا را در خود حمل کند. عکس HEIF حدود پنجاه درصد از نسخه‌ی JPEG سبک‌تر است در نتیجه می‌توانید با داشتن همان فضای ذخیره سازی دوبرابر عکس ذخیره کنید. 
آیفون بهترین دوربین را در بین گوشی‌های هوشمند دارد در نتیجه خیلی راحت می‌توانند این فرمت را محبوب کنند. اما بزرگ‌ترین مشکل این فرمت در حال حاضر نبود پشتیبانی بین پلت‌فرم‌ها و ویرایش‌گرهای عکس است. ویندوز10 هنوز آن را پشتیبانی نمی‌کند در نتیجه بهترین روش استفاده ازاین مبدل آنلاین HEIC به JPEG است. 

تصاویر HEIC را به JPEG تبدیل کنید

heictojpg می‌تواند به صورت همزمان 30 عکس HEIC را به JPEG تبدیل کند. شما می‌توانید خیلی راحت عکس‌ها را روی کادر مشخص شده بکشید و یا با استفاده از کادر دیالوگ آن‌ها را انتخاب کنید. 
تصویر JPEG به صورت خودکار با استفاده از JPEGmini بهینه‌سازی می‌شود. این وب‌سایت عکس‌ها را ذخیره نمی‌کند و پس از 30 دقیقه از سرورها حذف می‌شوند. 

آی اواس11


البته سرعت انتقال این مبدل خیلی بالا نیست و وقتی چندین عکس را با هم تبدیل می‌کنید خطا می‌دهد. اما در کل روند تبدیل خوب صورت می‌گیرد. 
تا وقتی که فرمت HEIC معروف شود مبدل HEIC به JPEG می‌تواند هنگام عکاسی به شما کمک کند. خود آیفون همگامی که عکس را از طریق توییتر و یا واتس‌اپ به اشتراک می‌گذارید آن را به JPEG تبدیل می‌کند اما کیفیت آن پایین می‌آید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر