با قابلیت جدید گوگل اپلیکیشن‌های اندروید را پیش از دانلود آزمایش کنید

با قابلیت جدید گوگل اپلیکیشن‌های اندروید را پیش از دانلود آزمایش کنید

گوگل قابلیت جدید خود به نام Instant Apps را به گوگل پلی اضافه کرده است در نتیجه شما می‌توانید اپلیکیشن‌های اندروید را بدون نصب روی دستگاه خود امتحان کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که دکمه‌ی «Try It Now» را در کنار اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده در گوگل پلی بیابید.

گوگل قابلیت Instant Apps خود را در Google IO 2016 معرفی کرد که اپلیکیشن‌های اندرویدی مخصوص گوگلی بودند که بدون نیاز به نصب می‌توانستید از آن‌ها استفاده کنید. حال گوگل این قابلیت را در گوگل پلی جای داده است.

کافی است روی Try It Now کلیک کنید

تا به حال قابلیت Instant Apps کمی بی مصرف به نظر می‌رسید چرا که باید وب را می‌گشتید تا اپلیکیشن‌های مورد پشتیبانی را بیابید. حال گوگل با استفاده از دکمه‌ی Try It Now آن را به لیست اپلیکیشن‌های مورد پشتیبانی گوگل پلی اضافه کرده است و فقط کافی است که دکمه را لمس کنید و اپلیکیشن‌ها را بدون نیاز به نصب آزمایش کنید.

در حال حاضر لیست اپلیکیشن‌های Instant Apps شامل اسکای اسکنر، بازفید، ردبول و جدول نیویورک تایمز می‌شود. متأسفانه فعلاً Instant Apps در همه‌ی کشورها و روی همه‌ی دستگاه‌ها موجود نیست.

البته فعلاً چیز زیادی را از دست نمی‌دهید اما از آنجایی که گوگل این قابلیت را در دسترس همه‌ی توسعه دهندگان قرار داده است به زودی تعداد اپلیکیشن‌های مورد پشتیبانی افزایش خواهد یافت.

Instant Apps ایده‌ی بسیار خوبی برای همه‌ی کسانی است که می‌خواهند یک اپلیکیشن را پیش از نصب امتحان کنند. امیدواریم که به زودی اپلیکیشن‌های بیشتری به آن اضافه شوند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر