بازی‌های ویدئویی که امروز منتشر می‌شوند

بازی‌های ویدئویی که امروز منتشر می‌شوند

امروز بازی‌های جذاب و زیادی از جمله سوپر ماریو و Assassins Creed که مدت‌هاست گیمرها منتظرشان بودند برای انواع کنسول‌ها و کامپیوتر ویندوز منتشر خواهد شد. چه طرفدار بازی‌های حرکتی مثل Just Dance هستید و یا ماجراجویانه و هیجان دار مثل Wolfenstein II: The New Colossus خبرهای خوبی برای شما داریم.

 

Destiny 2 

game

 

برای کامپیوتر ( هم اکنون روی پلی استیشن4 وXBO موجود است)
از دوم آبان ماه
بعد از مدت‌ها انحصار این بازی توسط کنسول‌ها شکسته شده و پایش را به دنیای کامپیوتر باز کرده است. Destiny2 که نسخه‌ی دو این بازی است از نسخه یک خیلی پیشرفته‌تر و گسترده‌تر است و شرکت سازنده قول داده که به‌روزرسانی‌های رایگان و خریدنی بسیار زیادی را برای آن منتشر خواهد کرد. 
destinythegame.com

 

Hidden Agenda

game

 

برای پلی‌استیشن4
از دوم آبان ماه
Hidden Agenda دومین بازی از سری بازی‌های PlayLink برای پلی‌استیشن است که به دنبال آن پنج بازی دیگر نیز برای گوشی‌های هوشمند iOS یا اندروید منتشر خواهد شد. Hidden Agenda یک بازی جنایی ترسناک است که در آن کارآگاهی به نام بکی مارین و یک وکیل به نام فلیسیتی گریوز به دنبال یک قاتل زنجیره‌ای می‌گردند. بازیکن‌ها به صورت گروهی تصمیم می‌گیرند که روند بازی چگونه پیش رود. 

playstation.com/en-gb/games/hidden-agenda-ps4


Just Dance 2018

گیم

 

برای نینتندو Wii، Wii U، پلی‌استیشن3، پلی‎استیشن4، ایکس باکس 360، XBO، کامپیوتر ویندوز 
از دوم آبان
در این مجموعه چهل موزیک، از آهنگ‌های قدیمی مثل آهنگ‌های کوئین تا موزیک‌های جدید روز مثل ترانه‌های اد شیرن موجود هستند. دو حالت جدید نیز یکی برای کودکان (روی پلی‌استیشن4، سوئیچ و ایکس باکس او) و یک حالت برای حرکات گروهی جدید (روی سوئیچ) به آن اضافه شده است. 
just-dance.ubi.com

 

Assassin's Creed: Origins

گیم

 

برای پلی‌استیشن4، ایکس‌باکس‌او و کامپیوتر ویندوز 
از دوم آبان 
در این سری بازی Assassin’s Creed بازیکن در نقش یک نگهبان معمولی در زمان کلئوپاترا و ژولیوس سزار است. تأکید جنگ‌ها بیشتر بر روی مهارت و دقت است اما شرکت سازنده اعلام کرده که یک حالت Discovery Tour رایگان، در سال 2018 منتشر خواهد شد. 
assassinscreed.com

 

Super Mario Odyssey

گیم

 

برای نینتندو سوئیچ
از دوم آبان 
می‌توان ماریو را مهم‌ترین بازی و شخصیت نینتندو دانست. در بازی Odyssey ماریو در بسیاری از مواقع با استفاده از کلاهش با دشمنان مقابله می‌کند و سعی می‌کند پرنسس پیچ را از دست بوزر نجات دهد. 
supermarioodyssey.com

 

Wolfenstein II: The New Colossus

گیم

 

برای پلی‌استیشن4، XBO و کامپیوتر ویندوز 
از دوم آبان (نسخه‌ی سوئیچ در سال 2018 منتشر می‌شود)
داستان بازی به این صورت است که ورق در جنگ جهانی برگشته و امریکا تحت حکومت دیکتاتوری نازی قرار دارد. ویلیام بلاکوویچ و گروه مقاوت سعی در ایجاد انقلاب دربرابر رژیم نازی دارند. 

wolfenstein.com

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: gadgetsnow

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Agahi90ir

جمعه, 05 آبان 1396

خیلی خیلی جالب بود
سپاسگزارم موفق باشید
یاعلی

پاسخ

ثبت نظر