آیا واقعاً نهنگ آبی علت مرگ دو دختر اصفهانی بود

آیا واقعاً نهنگ آبی علت مرگ دو دختر اصفهانی بود

دقیقاً 30 مهرماه بود که شاهد اقدام به خودکشی دو نوجوان در اصفهان بودیم. این دو نوجوان دختر 15 و 16 ساله با پریدن از روگذر چمران اصفهان، اقدام به خودکشی کرده بودند که یک نفر از آن‌ها حین سقوط کشته شد و دیگری به شدت زخمی و مجروح شده بود.

گفته می‌شد این دو نوجوان تحت تأثیر بازی نهنگ آبی اقدام به خودکشی کرده‌اند و حتی اخبار حاکی از آن بود که قبل از پریدن از روگذر، صدای خود را هم ضبط کرده بودند و دلیل خودکشی خود را شرکت در چالش مرگ نهنگ آبی اعلام کرده بودند. جزییات خبر را می‌توانید از این لینک بخوانید.

حالا پس از گذشت 3 روز، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد امروز اطلاعات تکمیلی درباره این موضوع از پلیس اصفهان به دستشان رسیده است و بنا به این اطلاعات اقدام به خودکشی این دو نوجوان هیچ ارتباطی به چالش نهنگ آبی ندارد.

وی دقایقی پیش در صفحه شخصی اینستاگرام خود چنین نوشت:

خودکشی در اصفهان ربطی به نهنگ آبی نداشت. امروز اخبار تکمیلی را از پلیس گرفتم، خودکشی‌های اصفهان هیچ ربطی به چالش نهنگ آبی نداشته و این چالش اتفاق نیفتاده اما باید مراقب باشیم.

محمد جواد آذری درباره تأثیر فضای مجازی در چنین مسائلی افزود:

فضای مجازی واقعی است، نباید آن را انکار کرد و مردم را از فضای مجازی ترساند ولی باید اطلاع‌رسانی کنیم و آگاهی مردم را افزایش دهیم.‎

پست محمد جواد آذری در خصوص خودکشی دو نوجوان در اصفهان در اينستاگرام

پست محمد جواد آذری در خصوص خودکشی دو نوجوان در اصفهان در اينستاگرام

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر