آینده‌ی دنیای وایرلس در دستان اپل

آینده‌ی دنیای وایرلس در دستان اپل

شارژ وایرلس آیفون ایکس و آیفون8 شروع یک پروژه‌ی بزرگ است چرا که اپل اخیراً یک شرکت کوچک و مهم شارژ وایرلس را خریده است. PowerbyProxi یکی از هفت شرکت جدیدی است که اپل در سال 2017 خریده است. این شرکت نیوزیلندی که در دانشگاه اوکلند تشکیل شده برای ساخت آنچه دن ریکسیو، معاون ارشد مهندسی سخت افزار "آینده‌ی وایرلس" معرفی کرده به اپل می‌پیوندد. 

آینده‌ی وایرلس به چه معنی است

تخصص PowerbyProxi در چیزی فراتر از شارژ آیفون8 پلاس بدون کابل است. اپل قصد دارد استاندارد خود را از Qi فراتر برده و آن را بر اساس  AirPower تنظیم کند. این سیستم می‌تواند چندین دستگاه از جمله اپل واچ3 و ایرپاد را به صورت همزمان شارژ کند. 
AirPower در سال 2018 منتشر می‌شود و قاب مخصوص شارژ AirPod وایرلس به احتمال زیاد در ماه دسامبر منتشر خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که این تکنولوژی آینده‌ی PowerbyProxi نیست چرا که وب‌سایت این شرکت به شارژ خودکار پهپاد و اتومبیل‌های بدون سرنشین اختصاص دارد که سرمایه‌گذاری بسیار عظیم‌تری نسبت به شارژ گوشی و تبلت‌های اپل است. 
آیا ممکن است که شاهد شارژ وایرلس اتومبیل باشیم و نه تنها شارژ گوشی در بعضی اتومبیل‌های خاص؟ باید منتظر ماند و دید که اپل با تکنولوژی این شرکت چه کار خواهد کرد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نوسترآداموس

پنج‌شنبه, 04 آبان 1396

آینده رو هم که پیش بینی کردین

پاسخ

mina

پنج‌شنبه, 04 آبان 1396

وایرلس خیلی ضرر داره دیگه برای شارژ هم باشه که بدتر عوارضش هم از سردرد و خستگی و افسردگی ............

پاسخ

ثبت نظر