چگونه وب‌سایت‌های پراستفاده خود را در ویندوز 10 در منو استارت پین کنیم

چگونه وب‌سایت‌های پراستفاده خود را در ویندوز 10 در منو استارت پین کنیم

در شرایط حال حاضر که بسیاری از اطلاعات مورد نیاز افراد در اینترنت موجود است، مسلماً این منبع اطلاعاتی کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. اما در بیشتر اوقات کاربران حرفه‌ای برای رفع نیازهای خود به یک وب‌سایت جامع و معتبر که تقریباً همه‌ی اطلاعات مورد نیازشان را می‌توانند در آن پیدا کنند، مراجعه می‌کنند. به همین دلیل دسترسی سریع به این دست وب‌سایت‌ها برای کاربران اهمیت زیادی دارد. بنابراين در نظر داریم روش پین کردن وب‌سایت را در منو استارت ویندوز 10 و در مرورگر محبوب کروم به شما آموزش دهیم. با فیسیت همراه باشید.

برای پین کردن وب‌سایت مورد نظر خود در منو استارت ویندوز، ابتدا در مرورگر کروم خود به آن وب‌سایت مراجعه کنید. سپس با کلیک روی علامت ستاره کنار نوار آدرس، وب‌سایت را به لیست Bookmark خود اضافه کنید. حالا به آدرس chrome://apps بروید و Bookmark ی که ایجاد کرده‌اید را با استفاده از Drag&Drop به این صفحه منتقل کنید. حالا روی آیکن جدیدی که از وب‌سایت در صفحه App مرورگر کروم ایجاد شده است، راست کلیک کرده و create shortcuts را انتخاب کنید و هر دو گزینه Desktop و Start menue را تیک بزنید.

مراحل پین کردن وب سایت در منو استارت در ویندوز 10

مراحل پین کردن وب سایت در منو استارت در ویندوز 10

حالا روی آیکن وب‌سایت که روی DeskTop نمایش داده می‌شود راست کلیک کرده و گزینه‌ی Pin to start را انتخاب کنید. به همین راحتی وب‌سایت مورد نظرتان به راحتی از منو استارت قابل دسترس است.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر