بهترین رزومه نویسی را با قابلیت جدید مایکروسافت ورد تجربه کنید

بهترین رزومه نویسی را با قابلیت جدید مایکروسافت ورد تجربه کنید

مسلماً برای بیشتر ما پیش آمده باشد که برای کسب یک جایگاه شغلی به ارائه رزومه‌ای قوی، صحیح و مرتب نیاز داشته باشیم. این بار کمپانی بزرگ مایکروسافت دقیقاً دست روی همین نقطه گذاشته است زیرا مایکروسافت معتقد است که 80 درصد رزومه‌های موجود در سراسر دنیا با استفاده از نرم‌افزار ورد نوشته می‌شوند بنابراین مایکروسافت توجه به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده بود.

به همین منظور مایکروسافت ساعاتی پیش قابلیتی جدید با نام new Resume Assistant را به نرم‌افزار ورد (word) اضافه کرده است که کار نوشتن رزومه‌ای مناسب را برای کاربران بسیار ساده می‌کند.

در واقع مایکروسافت برای ارائه لغات و اصطلاحات مناسب و صحیح در قابلیت new Resume Assistant، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و با توجه به عناوین شغلی موجود در حساب‌های کاربری آنلاین و معتبری همچون لینکدین (LinkedIn)، بهترین و مناسب‌ترین لغات ممکن را ارائه می‌دهد.

قابلیت  new Resume Assistant در مایکروسافت ورد

قابلیت  new Resume Assistant در مایکروسافت ورد

جالب‌ترین نکته در مورد این قابلیت جدید ورد، نمایش پیشنهادات شغلی مرتبط است، آن هم دقیقاً هنگامی کاربر در حال آماده کردن رزومه خود است! در ضمن حین رزومه نویسی، نرم‌افزار ورد مقاله‌های موجود در رابطه با رزومه نویسی را به کاربر نمایش می‌دهد.

در واقع قابلیت new Resume Assistant فراتر از راهنمایی برای نوشتن یک رزومه مناسب است بلکه با استفاده از این قابلیت کاربر به راحتی می‌تواند از وضعیت بازار کار و عناوین شغلی کاربردی و مورد نیاز روز بازار مطلع شود.

اگرچه اضافه شدن این قابلیت باعث حذف قالب‌های آماده رزومه نویسی در ورد نمی‌شود اما با وجود چنین قابلیت کاربردی تقریباً کاربران دیگر هیچ نیازی به استفاده از قالب‌های آماده ندارند.

نظر شما درباره این قابلیت جدید مایکروسافت ورد چیست؟

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: venturebeat


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر