اپل در حال تلاش برای رفع مشکل آیفون ایکس در سرما

اپل در حال تلاش برای رفع مشکل آیفون ایکس در سرما

گزارش شده که بعضی از گوشی‌های آیفون ایکس هنگام سرما دچار مشکل شده و صفحه نمایش آن دیگر کار نمی‌کند. اپل اعلام کرده که در حال رفع این مشکل است. بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که هنگامی که دما کاهش می‌یابد صفحه لمسی آن‌ها تنها تا بیست درصد به فرمان‌های لمسی واکنش نشان می‌دهد. اپل از این موضوع مطلع است و اعلام کرده که در به‌روزرسانی بعدی این گوشی مشکل را حل خواهد کرد. 
اپل در بیانیه‌ای درZDNet اعلام کرده که هنگامی که دما به ناگهان کاهش می‌یابد صفحه نمایش آیفون ایکس به صورت موقت کار نمی‌کند ولی بعد از چند ثانیه دوباره درست می‌شود. این شرکت همچنین گفت که این مشکل به زودی حل خواهد شد. 

آیفون


جالب اینجاست که کسانی که آیفون دارند می‌دانند که همه‌ی مدل‌های آیفون تا به حال در هوای سرد دچار مشکل می‌شوند. 
بارها گزارش شده که در مدل‌های قدیمی‌تر مثل آیفون4 یا آیفون5 نیز این مشکل پیش آمده است. 
جالب اینجاست که اپل تا به حال اشاره‌ای به این موضوع نکرده و به نظر می‌رسد که فقط در سدد رفع آن در مدل بالاترین گوشی خود که هفت میلیون و پانصد تومان قیمت دارد برآمده است. 
در گزارشی دیگر اپل اعلام کرده که از مشکل پانل OLED آیفون ایکس مطلع است.البته گفته که راهی برای رفع این مشکل وجود ندارد و فقط می‌توان آن را تا حدی رفع کرد. 
در بیانیه‌ای اپل اعلام کرده است که : « پس از گذشت مدت طولانی صفحه نمایش OLED دچار تغییراتی می‌شود. صفحه نمایش ممکن است دچار تداوم تصویر و یا سوختگی شود. این مشکل به این صورت خود را نشان می‎دهد که وقتی در حال مشاهده‌ی یک تصویر هستید و تصویر را عوض می‌کنید هنوز هم آثاری از تصویر قبلی روی صفحه باقی بماند. ما سعی می‌کنیم تا تکنولوژی خود را به صورتی ارتقا دهیم که مشکل سوختگی تصویر کاهش یابد.»
اپل پیشنهاد می‌کند که برای رفع مشکل پس از مدت کوتاهی صفحا نمایش را توسط Auto Lock
 قفل کرده و از نور اتوماتیک استفاده کنیم.  

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر