HTC به صورت رسمی هدست واقعیت مجازی خود را معرفی کرد

HTC به صورت رسمی هدست واقعیت مجازی خود را معرفی کرد

در کنفرانس  Vive Developer شرکت  HTC هدست واقعیت مجازی خود،  Vive Focus را معرفی کرد. 
جالب اینجاست که Focus همه چیز را در خود دارد و نیازی نیست که برای اجرا آن را به یک کامپیوتر دسکتاپ قوی متصل کنید. درضمن محدودیت‌های تعاملی را که هدست‌های واقعت مجازی موبایل دارند را نیز ندارد. 
این دستگاه که قابلیت حمل، قدرت و به احتمال زیاد قیمت پایین را با هم دارد می‌تواند به رقیب بزرگی برای هدست‌های Oculus به خصوص  Project Santa Cruz و  Oculus Go تبدیل شود. 
این هدست دارای صفحه نمایش اولد و پردازنده‌ی کوالکوم اسنپ دراگون 835 است و قابلیت ردیابی 6DoF را دارد. این قابلیت امکان شناسایی حرکات سه بعدی و چرخشی را در هر محیطی بدون نیاز به سنسورهای اضافی فراهم می‌کند. 
هنوز هیچ چیز درمورد قیمت و تاریخ انتشارVive Focus گفته نشده است اما به احتمال زیاد این هدست در ابتدا در چین و سپس در سراسر دنیا منتشر خواهد شد. 

Vive Wave

در کنار این هدست، شرکت HTC پلتفرم توسعه واقعیت مجازی جدید خود که Focus از آن استفاده خواهد کرد را معرفی کرد. این شرکت امیدوار است که  Vive Wave بتواند بازار واقعیت مجازی موبایل را در دست گیرد.
با وجود دوازده شریک شخص ثالث که هم اکنون این پلتفرم را پشتیبانی می‌کنند و بیش از 35 برنامه نویس که درحال حاضر در حال تولید محتوا برای آن هستند آینده‌ی Wave به نظر روشن می‌آید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر