شاید Samsung Galaxy S9 Mini در راه باشد

شاید Samsung Galaxy S9 Mini در راه باشد

به جز آیفون8، سونی اکسپریا XZ1 compact و مدل‌های قدیمی‌تر این گوشی‌ها در چند سال اخیر خبری از گوشی‌های کوچک مدل بالا نبوده، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ساخت گوشی Samsung Galaxy S9 Mini را دارد. 
شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش این گوشی کمتر از پنج اینچ است، در حالت تمام صفحه بوده ، قاب آن بسیار کوچک است و مانند Samsung Galaxy S8 نسبت ابعاد آن 18:5:9 است. 
البته هنوز سامسونگ حرفی از نام این گوشی نزده است اما از آنجایی که تمام صفحه است و به نظر می‌رسد از طراحی سری S در آن استفاده شده S9 Mini منطقی‌ترین نامی است که به نظر می‌رسد این گوشی داشته باشد.
بعضی از سایت‌ها اعلام کرده‌اند که Samsung Galaxy S9 Mini یا هر نامی که این گوشی خواهد داشت صفحه نمایشی خمیده دارد که اگر واقعاً از سری Galaxy S باشد منطقی است، اما بعضی از منابع دیگر برعکس این موضوع را می‌گویند.

احتمالاً این گوشی به زودی منتشر می‌شود 

هنوز معلوم نیست که این گوشی با Samsung Galaxy S9 و Galaxy S9 منتشر می‌شود یا خیر اما به نظر می‌رسد که قرار است این گوشی در نیمه‌ی اول سال 2018 منتشر شود. 
البته هنوز چیزی مشخص نیست و شاید این گوشی به طور کلی منتشر نشود، چرا که سال‌هاست سامسونگ نسخه‌ی مینی برای گوشی‌های پرچم دار خود نساخته است. اما اگر Samsung Galaxy S9 Mini منتشر شود به زودی اطلاعات بیشتری را از آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر