اضافه شدن قابلیت اضافه کردن ایموجی به متون در ویندوز10

اضافه شدن قابلیت اضافه کردن ایموجی به متون در ویندوز10

با به‌روزرسانی‌های ویندوز10 در کنار مشکلاتی که بعداً مجبور به حل آن‌ها می‌شود قابلیت‌های جدید خوبی را نیز به این سیستم عامل اضافه می‌کند. اما حال با انتشار آپدیت Fall Creators مایکروسافت جذاب‌ترین قابلیت ممکن را به ویندوز10 اضافه کرده است : پانل ایموجی!
اگر یک کاربر معمولی ویندوز هستید و زیاد از ایموجی‌ها برای شبکه‌های اجتماعی و مکالمات خود استفاده می‌کنید از این قابلیت استقبال خواهید کرد. شما می‌توانید در متون، وب و حتی Word نیز این ایموجی‌ها را اضافه کنید.
برای باز کردن پانل ایموجی روی آپدیت Fall Creators کلیدهای ویندوز و . یا ; را فشار دهید. با این کار پنجره‌ی ایموجی‌ها باز می‌شود. درضمن شما می‌توانید با تایپ کردن ایموجی مورد علاقه‌ی خود را خیلی سریع بیابید. 

emoji


شاید از طرفداران ایموجی نباشید، در این صورت می‌توانید این قابلیت را غیر فعال کنید تا اشتباهی آن را باز نکنید. به راحتی با استفاده از بخش Registry این کار را انجام دهید. 
در منو استارت regedit را تایپ کنید تا Registry Editor باز شود. مواظب باشید که در این قسمت اشتباهی چیزی را تغییر ندهید. به بخش زیر بروید: 
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Input\Settings\proc_1
در این قسمت باید مقداری را با نام EnableExpressiveInputShellHotkey پیدا کنید که در یکی از پوشه‌ها مخفی شده است. proc_1 را هایلایت کرده و دکمه‌های CTRL + F را فشار دهید تا پانل جست‌وجو باز شود. سپس EnableExpressiveInputShellHotkey را جست‌وجو کنید. مکان آن به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد. 
روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار آن را از 1 به 0 تغییر دهید. پس از آن با فشار دکمه‌ی ویندوز و . یا ; پانل ایموجی باز نمی‌شود. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

خشایار عابدی

سه‌شنبه, 30 آبان 1396

با فشار دادن "winو+" Magnifier اجرا می شود. وریژن تست شده 1709 و 16299.64

پاسخ

وحید

چهارشنبه, 01 آذر 1396

برای باز شدن منوی ایموجی باید دکمه های (Win + ".") و یا (Win + ";") زده بشه
داخل متن اشتباه ذکر شده

پاسخ

ثبت نظر