در هفتادمین نشست تجربه کاربری شیراز چه گذشت

در هفتادمین نشست تجربه کاربری شیراز چه گذشت

در هفتادمین نشست تجربه کاربری شیراز چه گذشت؟ گزارش اين نشست را در فيسيت بخوانيد.

هفتادمین نشست تجربه کاربری شیراز هفته گذشته 25 آبان ماه، در سالن کنفرانس شهر فافا حامی این نشست، با حضور جمعی از متخصصان و فعالان حوزه UX و UI برگزار شد.

موضوع محوری این نشست که در جمعی دوستانه برگزار شد و با پرسش و پاسخ‌های بین کاربران همراه بود، چگونگی تشکیل یک تیم تجربه کاربری بود. در این نشست امید امرایی، مؤسس جامعه‌ی تجربه کاربری شیراز، نتیجه‌ی سال‌ها مطالعه، تحقیق و تجربه خود را در اختیار فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه قرار داد.

این نشست با معرفی شرکت‌کنندگان نشست آغاز شد. برخی از این افراد از شرکت‌کنندگان دائمی نشست‌های تجربه کاربری بودند و برخی دیگر به تازگی با این جامعه آشنا شده و اولین حضور خود را تجربه می‌کردند که این معرفی برای آن‌ها خالی از لطف نبود.

برگزاری این دست نشست‌ها به امروز و دیروز برنمی‌گردد. در واقع جامعه‌ی تجربه کاربری شیراز زمانی فعالیت خود را آغاز کرد که هنوز تجربه کاربری حداقل در ایران بسیار ناشناخته بود. هدف امید امرایی، مؤسس تجربه کاربری شیراز از برگزاری چنین نشست‌ها و کنفرانس‌هایی، گسترش دامنه فعالان و متخصصان در این حوزه بوده است. چیزی که طی این سه سال به معنای واقعی کلمه ثمر داده است.

در انتهای نشست امید امرایی از برنامه‌ریزی برای برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی تجربه کاربری شیراز در آبان ماه سال آینده خبر داد. وی افزود در صورتی که این دست کنفرانس‌ها که کاملاً مردمی و بدون هیچ گونه بودجه دولتی برگزار می‌شوند، توسط اسپانسرها حمایت شود، مسلماً امکان دعوت از افراد فوق‌العاده متخصص در این حوزه فراهم خواهد شد.

در ضمن گزارش دومین کنفرانس بین‌المللی تجربه کاربری شیراز را می‌توانید از این لینک بخوانید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر