سامسونگ گلکسی ایکس، اولین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ

سامسونگ گلکسی ایکس، اولین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ

سال‌هاست همه می‌دانند که شرکت سامسونگ در حال تلاش برای ساخت یک گوشی انعطاف پذیر به نام سامسونگ گلکسی ایکس است. حال شماره کدل این گوشی در وب‌سایت رسمی سامسونگ نوشته شده است.
شماره مدل این گوشی SM-G888N0 است و اولین باری نیست که نام آن به چشم می‌خورد. پیش‌ از این آژانس تحقیقاتی رادیو ملی کره و گروه ویژه‌ی بلوتوث نیز از آن نام برده بودند. 
اما این اولین باری است که خود سامسونگ از آن نام می‌برد و از آنجایی که این گوشی روی وب‌سایت رسمی گوگل صفحه‌ی پشتیبانی دارد می‌توان حدس زد که این گوشی به زودی منتشر خواهد شد.  

این شماره هرچیزی می‌تواند باشد 

سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا این شماره واقعاً متعلق به سامسونگ گلکسی ایکس است یا خیر. از آنجایی این شماره مدل به گلکسی ایکس منتصب شده است که هیچ مدل دیگری با این شماره وجود ندارد. 
شاید این شماره مربوط به یک نوع دیگر گوشی شود، اما نکته اینجاست که سامسونگ سال‌هاست که یک خط تولید جدید برای گوشی‌هایش منتشر نکرده و دلیلی نیز برای این کار وجود ندارد. درضمن یک سرنخ دیگر نیز ما را به گلکسی ایکس می‌رساند و آن رئیس شرکت سامسونگ است که گفته بود این شرکت قصد دارد تا سال 2018 اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را منتشر کند. 
به همین دلیل ممکن است در دی ماه امسال در  CES 2018 شرکت سامسونگ گوشی گلکسی ایکس را معرفی کند تا توجه‌ها را از سامسونگ گلکسی اس9 که چند ماه بعد منتشر می‌شود سلب نکند. 
با این حال اگر  SM-G888N0 منتشر شود به احتمال زیاد ما قادر به خرید آن نخواهیم بود چرا که N0 آخر شماره این محصول نشان می‌دهد که قرار است این مدل در کره جنوبی منتشر شود و شاید انتشار آن جهانی نشود چرا که احتمالاً سامسونگ نمی‌خواهد فعلاً چنین تکنولوژی آزمایش نشده‌ای را در ابعاد جهانی به فروش برساند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر