باز هم خبری دیگر از محبوبیت پیام‌رسان تلگرام!

باز هم خبری دیگر از محبوبیت پیام‌رسان تلگرام!

طبق آمارهایی از مرکز ملی فضای مجازی از فعالیت کاربران در پیام‌رسان تلگرام که به لطف امکان ایجاد کانال به شبکه‌ای اجتماعی قوی و محبوب تبدیل شده است، نشان می‌دهد که تا روز گذشته 678 هزار و 257 کانال فارسی در این پیام‌رسان به ثبت رسیده است!

تعجب‌برانگیز‌تر اینکه بیش از 8 هزار کانال فارسی زبان تنها طی 10 روز گذشته (از 23 آبان ماه تا 2 آذرماه) ثبت شده‌اند!

اما محبوبیت تلگرام در بین فارسی زبانان را تنها با افزایش چشم‌گیر و لحظه‌ای تعداد کانال‌های موجود نمی‌توان سنجید بلکه آمارهایی از تعداد مطالب منتشر شده در این شبکه اجتماعی گواهی بر این مدعاست.

طبق آمارها به طور متوسط در طول 24 ساعت بیش از 2 میلیون و 600 هزار مطلب در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر می‌شود که بیشترین تعداد، مربوط به ساعت 21 و کمترین تعداد مربوط به ساعت 3 بامداد است.

آمار بازدیدهای روزانه پیام‌رسان تلگرام دلیل دیگری برای محبوبیت این شبکه اجتماعی است. برای نمونه طی 10 روز اخیر بیشترین آمار بازدید از تلگرام مربوط به 26 آبان ماه با 2 میلیارد و 707 میلیون و 650 هزار بازدید است.

آمارها نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی در بین مردم ایران جای خود به خوبی را باز کرده است تا جایی که در پی خبر احتمال فیلتر شدن پیام‌رسان تلگرام طی چند روز اخیر شاهد اعتراض‌های کاربران زیادی در فضای مجازی بودیم اما در نهایت دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد که فعلا فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی خارجی در دستور کار نیست. جزییات این خبر را می‌توانید از این لینک بخوانید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر