کودکان هدف جدید افراد شرور در یوتوب

کودکان هدف جدید افراد شرور در یوتوب

یوتوب با مشکل جدیدی مواجه شده و آن ویدئوهای نامناسبی هستند که کودکان را هدف قرار داده‌اند. یوتوب اقدام به حل این مشکل کرده و تا به حال صدها کانال و هزاران ویدئو را از روی این سایت حذف کرده است با این حال به نظر می‌رسد که مشکل بزرگ‌تر از این حرف‌هاست. 
از روز اول یکی از چالش‌های یوتوب حذف ویدئوهای نامناسبی بوده که توسط مردم روی این سایت آپلود می‌شود. در ابتدا این ویدئوها محتوایی مستهجن و یا خشونت آمیز داشتند اما حال سازندگان این ویدئوها همه‌ی خط قرمزها را رد کرده و کودکان را هدف قرار داده‌اند. 

بهره برداری از کودکان به خاطر کلیک بیشتر

دو نوع ویدئو روی یوتوب وجود دارد که کاربرانی را که متوجه موضوع شده‌اند نگران می‌کند. اولی افراد بزرگ سالی هستند که کودکان را مجبور به کارهای عجیب و نامتعارف می‌کنند و دومی شخصیت‌های معروف و محبوب به صورت کارتونی و یا لباس‌های مبدل هستند که کارهایی عجیب و نامناسبی را انجام می‌دهند. 
سایت‌های خبری زیادی مانند مدیوم، بازفید، نیویورک تامیز و غیره از وضع موجود انتقاد کرده‌اند و حال یوتوب در پی حل آن برآمده تا مانع از آپلود ویدئوهایی این چنین شود. 
یوتوب هر ویدئویی که درمورد یک کودک است و دیدن آن می‌تواند برای کودکان خطرناک باشد را حذف می‌کند، حتی اگر هدف کسی که آن را آپلود کرده کودک آزاری نبوده باشد. این سایت همچنین ویدئوهایی را که در آن شخصیت‌های محبوب کودکان کارهایی خشونت‌بار و یا توهین آمیز و نامناسب داشته باشند را حذف می‌کند. 
درضمن یوتوب نظرات نامناسب را درمورد ویدئوهای مخصوص کودکان مسدود کرده و حتی در بسیاری از موارد امکان نظر دادن را برای ویدئوها نمی‌دهد. این سایت همچنین قصد دارد راهنمایی را برای سازندگان ویدئوهای مخصوص کودکان تنظیم کند تا محتوایی مناسب را برای اپلیکیشن YouTube Kids بسازند. 

اگر ویدئویی نباشد مشکلی هم پیش نمی‌آید

امسال یوتوب به خاطر سیاست‌های تبلیغاتی خود بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. چرا که باعث شد بعضی‌‌ها به طور کامل درآمد خود را از این سایت از دست بدهند. البته اداره‌ی پلتفرمی که در آن در هر دقیقه سیصد ساعت ویدئو آپلود میشود کار بسیار دشواری است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر