صد میلیون ریال جایزه نقدی از شهرفافا در انتظار شماست

صد میلیون ریال جایزه نقدی از شهرفافا در انتظار شماست

فروشگاه اینترنتی شهر فافا از امروز، ۱ آذرماه تا ۴دی‌ماه جشنواره‌ای با عنوان «صد دانه یاقوت» برگزار می‌کند. در این جشنواره شرکت‌کنندگان با همدیگر بر سر جمع‌آوری بیشترین تعداد یاقوت‌ها رقابت می‌کنند تا درنهایت با جمع‌آوری بیشترین تعداد یاقوت‌ها طی جشنواره صد دانه یاقوت، بتوانند برنده جایزه ۵۰ میلیون ريالي بشوند. علاوه بر این یک جایزه ۵۰ میلیون ريالي دیگر هم وجود دارد که به قید قرعه به یکی از شرکت‌کننده‌ها تعلق می‌گیرد. اما جذابیت اصلی این جشنواره ‌این است که شرکت‌کننده‌ها می‌توانند با استفاده از یاقوت‌هایی که به دست آورده‌اند به طور رایگان خرید کنند و به این ترتیب همه شرکت‌کننده‌ها می‌توانند به نوعی در این جشنواره برنده باشند.

 چطور یاقوت جمع کنید؟

  • عضو شوید

با ثبت‌نام در سایت فروشگاه اینترنتی شهر فافا ۱۰ یاقوت به دست خواهید آورد. همچنین اگر در خبرنامه عضو شوید ۱۵ یاقوت دریافت می‌کنید.
 

  • از تجربه‌تان بگویید

اما یکی از راه‌هایی که به واسطه آن می‌توانید تعداد بیشتری یاقوت به دست آورید این است که تجربه‌ای که در استفاده از محصولات مختلف داشته‌اید را بنویسید و به ازای هر تجربه‌ای که می‌نویسید 5 یاقوت دریافت کنید. به طور حتم از بعضی از محصولات فروشگاه، از حافظه‌های فلش گرفته تا لپ‌تاپ‌ها و مودم، هارد اكسترنال و سایر کالاها قبلاً استفاده کرده‌اید. حال می‌توانید تجربه‌ای که در کار با آن محصول داشته‌اید را در قسمت «تجربه دیگران» بنویسید و یاقوت‌های بیشتری جمع کنید.
 

  • به‌راحتی به اشتراک گذاشتن یک ویدئو در اینستاگرام

ویدئوی معرفی جشنواره را در صفحه اینستاگرام خودتان با هشتگ #صددانه_یاقوت به اشتراک بگذارید و یک انار دریافت کنید. کاربرانی که صفحه اینستاگرام آن‌ها خصوصی (private) است بعد از به اشتراک گذاشتن ویدئو باید از صفحه اینستاگرام خودشان عکس بگیرند و آن را در دایرکت برای صفحه اینستاگرام فروشگاه شهر فافا ارسال کنند.

 

  • فروشگاه اینترنتی شهر فافا را به دیگران معرفی کنید

این متن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. به ازای هر کاربری که با استفاده از لینک شما از فروشگاه بازدید کند ۱ یاقوت دریافت خواهید کرد. اگر هرکدام از این بازدیدکننده‌ها در سایت ثبت‌نام کنند، ۵ یاقوت به ازای هر ثبت‌نام به دست می‌آورید و درنهایت به ازای هر خرید که به واسطه لینک شما از فروشگاه انجام شود ۱۰ یاقوت به یاقوت‌های شما اضافه خواهد شد.
 

  • بلاگ بنویسید

یک پست در وبلاگ خودتان و یا دوستانتان بنویسید و یک انار دریافت کنید.
 

  • خرید کنید

به ازای هر ۵ هزار تومان که در جشنواره صد دانه یاقوت از فروشگاه اینترنتی شهر فافا خرید کنید یک یاقوت به دست می‌آورید.

 

فعالیت تعداد یاقوت دریافتی
عضویت در سایت ۱۰ یاقوت
عضویت در خبرنامه ۱۵ یاقوت
ثبت تجربه ۵ یاقوت
اشتراک گذاشتن یک ویدئو در اینستاگرام یک انار (۱۰۰ یاقوت)
ریتوییت کردن توییت ویدئوی معرفی جشنواره یک انار (۱۰۰ یاقوت)
نوشتن یک پست در وبلاگ یک انار (۱۰۰ یاقوت)

 

معرفی فروشگاه اینترنتی شهر فافا

بازدید از سایت از طریق لینک شما ۱ یاقوت

ثبت‌نام در سایت از طریق لینک شما ۵ یاقوت

خرید به‌واسطه لینک شما ۱۰ یاقوت

به ازای هر ۵ هزار تومان خرید یک یاقوت

قرعه‌کشی جشنواره صد دانه یاقوت در ساعت ۱۱ صبح روز ۴دی‌ماه انجام می‌شود و برنده جایزه ۵۰ میلیون ريالی قرعه‌کشی در آن زمان مشخص خواهد شد. همچنین شرکت‌کننده‌ها تا ۴ دی‌ماه فرصت دارند که با یکدیگر برای به دست آوردن بیشترین تعداد یاقوت‌ها رقابت کنند و برنده جایزه ۵۰ میلیون ريالی نفر اول باشند. لازم به ذکر است که نفر اول مانند دیگر سایرین در قرعه‌کشی شرکت داده خواهد شد و شانس برنده شدن جایزه ۵۰ میلیون ریالی قرعه‌کشی را نیز خواهد داشت.

برنده ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی باشید

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر