تجمع اعتراضی رانندگان اسنپ

تجمع اعتراضی رانندگان اسنپ

تجمع اعتراضی رانندگان اسنپ! خبر را از فیسیت، چهره و اخبار فناوری اطلاعات بخوانيد.

ماجرای اعتراض رانندگان اسنپ

مدتی است که تاکسی‌های آنلاین در ایران به صورت گسترده فعال شده‌اند. در بین تاکسی‌های آنلاین استارت آپ اسنپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین نمونه‌ها است که در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز و اهواز فعال است.

اگرچه این تاکسی یاب آنلاین در بین مردم به خوبی جای خود را باز کرده است و جمعیت زیادی از افراد ساکن در این شهرها از اسنپ استفاده می‌کنند اما این طور به نظر می‌رسد که رانندگان اسنپ نظری کاملاً متفاوت نسبت به کاربران این استارت آپ دارند.

طبق گزارشی از خبرگزاری تسنیم، امروز رانندگان اسنپ در تهران به منظور اعتراض به شرایط کاری تحمیلی از سوی این شرکت، در مقابل ساختمان مرکزی اسنپ تجمع کردند.

رانندگان تاکسی آنلاین اسنپ در تجمع اعتراضی امروز خود از مسائلی همچون کم شدن کرایه‌ها تا 40 درصد نسبت به 4 ماه اول سال 96 ضمن ثابت ماندن کميسیون شرکت اسنپ، دسترسی به اطلاعات گوشی مسافران و رانندگان، بیمه نبودن رانندگان با توجه به ساعت کاری زیاد و بسته‌های حمایتی که تنها به نفع شرکت اسنپ است و... اعتراض داشتند.

چند روز گذشته خبر منع استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز برای رانندگان تاکسی‌های آنلاین خبر ساز شده بود که جزییات این خبر را می‌توانید از این لینک بخوانید. اسنپ در خصوص منع استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز اعلام کرد که تابع قوانین خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از اسنپ را داشته‌اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رها

یک‌شنبه, 05 آذر 1396

تهران شده پر از افراد از شهرهای دیگه ( برای کار با سامانه های خودرویی یا موتوریی موجود )

ترافیک کم بود ، مهاجرت کم بود
اینم بهشون اضافه کرد

پاسخ

حمید

یک‌شنبه, 05 آذر 1396

انصافا قیمت ها نه کم هست نه زیاد قیمت ها مناسب هست و در ضمن خود رانندگان اسنپ که به اجبار و زور که وارد به شرکتی مثل اسنپ نشده اند به میل و اراده خود وارد میشوند . در مورد بیمه نبودن افراد الان شرکت تاکسیرانی که چند دهه فعالیت داره و یک نهاد نیمه دولتی هست رانندگانش هنوز بیمه درست و حسابی ندارن و اینکه انصافا شرایط کاری انها به مراتب سخت تر و پیچیده تر از رانندگان محترم اسنپ و تپ سی یا امثال اینها هست .الان توی این شرایط بیکاری و نبود کار نباید از همین موقعیت های مثل اسنپ که باعث کار آفرینی و مشغول به کار کردن جوانها با شریط نسبتا بهتر به سازمان تاکسیرانی است نباید غافل شد . به هر جهت نباید با این کارها سنگ اندازی کرد جلوی استارت آپ های امثال اسنپ و غیره و در رابطه با برنامه ویز بهتر بود در این مدت فیلتر بودن برنامه بومی و ملی و یا حتی مشابه کپی و مهندسی شده از روی ویز ساخته میشد که از خروج اطلاعات شهروندی به بیگانگان جلوگیری شود .

پاسخ

ناصر

یک‌شنبه, 05 آذر 1396

اسنپ واقعا عالیه مخصوصا برای مسیرهای طولانی که تاکسی گیر نمیاد

پاسخ

دربند

شنبه, 11 آذر 1396

خدمت شما هموطن گرامی باید بگم شهر تهران پایتخت ایران هست و از زمان حکومت سابق تا امروز پر بوده از افراد شهرهای دیگه نظر شما اشتباهه اصلا کار به وضعیت اشتغال و اینها ندارم تهران جمعیتی در حد یک روستای کوچک داشت یعنی افراد بومی تهران هرگز از پنج هزار نفر بیشتر نیستند پایتخت اقتصادی سیاسی وقتی یک شهر باشه و اضافه بر ان کشور در رکود و وضعیت بحرانی خشکسالی و تعطیلی صنایع کوچک باشه جمعیت مهاجر تهران بیشتر میشه فقط والا تمام شهر تهران مهاجرین هستند انصار چند هزار نفرن که شاید اونهام تعدادیشون رفته باشن جاهای دیگه این مهاجرین حمل و نقلی بزرگترین کمک هستند برای معضل حمل و نقل مردم در شهر

پاسخ

ثبت نظر